Wyróżnia nas jakość i poprawność
Dobry artykuł sponsorowany powinien wyróżniać się najwyższą jakością i być dopracowany w najmniejszym szczególe. Mowa tutaj zarówno o jego merytoryce, jak i o kwestiach stylistyki, ortografii, interpunkcji i ogólnej spójności tekstu. W naszej agencji pracuje zespół doświadczonych copywriterów, którzy stale udoskonalają swój warsztat, by każdy tekst spełniał najbardziej surowe wymogi czytelników, a zarazem został zakwalifikowany przez wyszukiwarki internetowe jako wartościowy i godny miana materiału eksperckiego. Zlecając nam napisanie i publikację artykułu sponsorowanego możesz mieć pewność, że nie otrzymasz nachalnej reklamy, ale subtelny, nieinwazyjny i maksymalnie rzetelny content z odpowiednim nawiązaniem do Twojego produkty czy marki.
Skutecznie kreujemy wizerunek eksperta
Klienci częściej wybierają produkty i usługi firm, którym ufają i które budzą w ich głowach pozytywne skojarzenia. Artykuły sponsorowane, publikowane na zewnętrznych stronach internetowych, są świetnym sposobem właśnie na wykreowanie wizerunku rzetelnej i odpowiedzialnej marki, będącej ekspertem w swojej dziedzinie. Przygotowując każdy tekst przeprowadzamy wywiad ze zleceniodawcą, robimy gruntowny research, porównujemy różne źródła i weryfikujemy wszystkie informacje, aby materiał był jak najbardziej aktualny, rzetelny i poprawny merytorycznie. Ponadto dostosowujemy jego język i formę do grupy docelowej i charakteru portalu internetowego, na którym będzie on umieszczony. Dzięki temu czytelnicy otrzymują od Ciebie interesujące i wartościowe treści, które przekładają się na lepsze postrzeganie całej marki.
Tworzymy artykuły o różnej formule
W przypadku artykułów sponsorowanych kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór treści do grupy docelowej i serwisu, na którym tekst będzie publikowany. W e-multicontent doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego elastycznie podchodzimy do wszystkich treści i możemy napisać artykuł na ten sam temat na wiele różnych sposobów. Piszemy klasyczne artykuły, omawiające większy problem z nawiązaniem do produktu czy usługi jako jego rozwiązaniem, tworzymy wywiady z założycielami marki, a także opracowujemy case studies. Naszą specjalnością są także artykuły specjalistyczne, artykuły z cytatami ekspertów oraz ghostwriting, czyli doskonałej jakości materiały, pisane w imieniu naszych klientów.
Działamy dla wszystkich branż
Olbrzymią siłą artykułów sponsorowanych jest fakt, że pojawiają się one w starannie wybranych miejscach. Na portalu, serwisie czy blogu, który odwiedzają potencjalni odbiorcy Twojej marki czy usługi. Często są to witryny tematyczne lub bardzo specjalistyczne, na których nie ma miejsca na jakiekolwiek błędy czy tzw. lanie wody. Decydując się na współpracę z nami zyskujesz pewność, że przygotowany content będzie maksymalnie merytoryczny i napisany profesjonalnym językiem, bez względu na branżę, którą reprezentujesz. Przez ponad 10 lat naszej działalności napisaliśmy setki artykułów dla różnych marek – od producentów odzieży i artykułów spożywczych, przez sektor budowlany i instalacyjny, a na IT, finansach i medycynie kończąc. Jesteśmy rzetelni, szybko się uczymy i nawet najbardziej techniczne tematy nie są nam straszne!
Władamy wieloma językami
E-mutlicontent skupia w swoim gronie doskonałych copywriterów, biegle posługujących się nie tylko językiem polskim, ale również wieloma innymi. Dlatego też z powodzeniem przygotowujemy artykuły sponsorowane po angielsku, niemiecku, szwedzku, litewsku czy chorwacku. Jeżeli więc szukasz kogoś, kto napisze dobry tekst medyczny po hiszpańsku, profesjonalnie opisze nową usługę IT dedykowaną rynkom bałkańskim lub też przybliży najnowsze rozwiązania automotive odbiorcom w Turcji to jesteś we właściwym miejscu! Obecnie nasz zespół tworzą native-speakerzy z ponad 20 różnych krajów, którzy nie tylko sprawie władają piórem, ale także znają od podszewki rynek docelowy, używają specjalistycznego języka i umiejętnie korzystają ze swojej wiedzy marketingowej. Powierzając nam napisanie tekstu sponsorowanego w dowolny języku masz pewność, że otrzymasz materiał najwyższej jakości.
Znamy SEO i nie wahamy się go użyć
Ostatni, ale nie najmniej ważny atut naszej agencji w kontekście przygotowywania artykułów sponsorowanych to umiejętne stosowanie zasad pozycjonowania. Treści publikowane w popularnych, specjalistycznych i tematycznych serwisach mają olbrzymi potencjał SEO i dlatego odpowiednia konstrukcja tekstu, linkowanie oraz rozsądne nasycenie go frazami kluczowymi jest tutaj konieczne. Podczas tworzenia tekstów dla naszych klientów korzystamy z najlepszych na rynku narzędzi i wskazówek doświadczonych ekspertów od pozycjonowania, dzięki czemu artykuły cieszą się uznaniem nie tylko czytelników, ale także wyszukiwarek internetowych. Inaczej mówiąc: łączymy merytoryczną wiedzę z działaniami cenionymi przez Google, jak na przykład odpowiednia forma nagłówków, długość akapitów, pogrubienia czy wypunktowania.