Audyty i strategie contentowe

Dobrze zaplanowane, przemyślane i dostosowane do odbiorcy treści są jednym z najważniejszych czynników, determinujących biznesowy sukces. Szczególnie w błyskawicznie rozwijającej się branży e-commerce, gdzie każdego dnia powstają nowe firmy, gotowe do walki o serca i portfele klientów. Jak zatem sprawić, by konsumenci wybrali Ciebie i zostali z Tobą na dłużej? Pokazując im, że Twoje produkty są dokładnie tym, czego potrzebują, a przy tym łączą ich z Twoją marką podobne wartości, podejście do świata, a nawet poczucie humoru. I właśnie tutaj na scenę wkracza strategia content marketingowa, która dostarcza odpowiedzi na pytania: co, gdzie, kiedy i jak pisać w sieci, by dotrzeć dokładnie do tych odbiorców, na których Ci najbardziej zależy.


Powierz audyt treści specjalistom i zwiększ ruch na swojej stronie! Nasza strategia contentowa nie ma sobie równych!

Co nas wyróżnia?

Mówimy “sprawdzam”, czyli mini audyt treści na start

W e-multicontent znamy się na tworzeniu skutecznych tekstów, dlatego każdemu z naszych klientów na początku współpracy oferujemy darmowy mini audyt treści. Wskazujemy w nim elementy wymagające najpilniejszej poprawy, dzięki czemu wiesz, od czego zacząć wspinaczkę na contentowy szczyt.

Audyty i strategie contentowe

Pełny audyt treści, czyli dowiedz się na czym stoisz

Rozszerzony audyt treści zamieszczonych na witrynie, obejmuje analizę ilościową i jakościową contentu, wzbogaconą o dane z zakresu SEO (widoczność strony w wyszukiwarkach, zduplikowany content, zła struktura linków, puste podstrony itp.). Zamawiając u nas taki raport dowiesz się m.in.: jak klienci mogą postrzegać Twoje teksty, czy wzbudzają zaufanie i odpowiadają zapytaniom w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki temu będziesz mieć dokładną wiedzę na temat aktualnego poziomu swojego contentu. Przygotowany przez nas rozszerzony audyt będzie więc dobrym źródłem informacji dla Twojego działu marketingu, stanowiąc bazę do doraźnych działań naprawczych lub opracowania długoterminowej strategii content marketingowej.

Strategia, czyli audyt + spersonalizowany plan działania

W naszej agencji doskonale wiemy, że sukces nigdy nie jest dziełem przypadku, ale wynika z dobrego planu i jego precyzyjnej realizacji. Jeśli więc chcesz naprawdę poważnie podejść do tematu treści na swojej stronie www czy w e-sklepie, to powierz nam przygotowanie kompleksowej strategii contentowej. Taki dokument zawiera w sobie szczegółowy audyt treści, a dodatkowo także precyzyjny plan, jak krok po kroku poprawić swoją stronę w zakresie treści. Mowa między innymi o spersonalizowanych wytycznych do tekstów czy rekomendacjach, dotyczących budowania linków, a także celach do osiągnięcia, harmonogramie działań (z konkretnymi tematami wpisów) i rekomendowanych miejscach publikacji treści.

Strategia contentowa

Audyt treści SEO

Analizujemy, porównujemy i wchodzimy w buty klienta

Zespół e-multicontent tworzą specjaliści z różnych dziedzin, w tym eksperci od marketingu, webwritingu, PR-u, SEO, programowania i sprzedaży, dlatego też przygotowywana przez nas strategia contentowa opiera się na solidnych, merytorycznych podstawach. Prowadzimy rzetelne analizy, korzystamy ze sprawdzonych narzędzi, porównujemy postępowania konkurencji i rozmawiamy z potencjalnymi odbiorcami, żeby lepiej określić plan przyszłych działań. W proces tworzenia strategii aktywnie włączamy także klientów, bo to oni najlepiej znają swoją firmę i jej odbiorców. Wierzymy, że rozmowa z właścicielami biznesu i kluczowymi pracownikami ma większą moc niż tylko suchy, bezosobowy brief, dlatego ważnym elementem naszej pracy są krótkie warsztaty, podczas których wspólnie tworzymy persony, ustalamy cele i tone of voice całej komunikacji.

Działamy kompleksowo, bez półśrodków

Zlecając nam przygotowanie strategii contentowej dla swojego e-sklepu możesz mieć pewność, że otrzymasz dokument, który pozwoli Ci prowadzić działania w zakresie treści w sposób uporządkowany i nakierowany na realizację wyznaczonych celów. Będziesz dokładnie wiedzieć, kto jest odbiorcą Twoich produktów, jakich informacji taka osoba potrzebuje, jakim językiem do niej mówić i gdzie zamieszczać publikacje. W strategii znajdziesz także twarde dane na temat rekomendowanego rodzaju i długości tekstów, wytyczne na temat ich struktury (nagłówki, tytuły, formatowanie) oraz zawartości fraz kluczowych. Nie zabraknie w niej również wskazówek stylistycznych, a w przypadku wpisów blogowych - konkretnych tematów do poruszenia w określonym przedziale czasowym. Mówiąc krótko: otrzymasz gotowy plan działania na minimum 12 miesięcy (wedle ustaleń), który z łatwością wcielisz w życie.

Audyt strony internetowej, audyt sklepu internetowego

Jesteśmy z Tobą od początku do końca

Starannie przygotowana strategia, poprzedzona solidnym audytem treści i analizą konkurencji, wyznacza jasny kierunek działań content marketingowych. Taki dokument pokazuje Ci czarno na białym, co zrobić, by treści były skuteczne i przyciągnęły do Ciebie nowych odbiorców. Co jednak w sytuacji, gdy nie masz czasu, umiejętności lub możliwości na realizację strategii we własnym zakresie? Wtedy jej wdrożenie możesz w całości powierzyć nam. Chętnie wprowadzimy poprawki na Twojej stronie, a następnie będziemy tworzyć kolejne teksty zgodnie z wytycznymi i ustalonym harmonogramem. Na bieżąco będziemy też monitorować sytuację i w razie konieczności (jak np. nieprzewidziane zawirowania rynkowe) - wprowadzać korekty do planu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoja witryna lub e-sklep są w dobrych rękach, a nad realizacją strategii działają najlepsi specjaliści.


Powiązane realizacje: