Zajrzyj na bloga


Regularnie dostarczamy tu świeże i wartościowe treści!

Popularność Black Friday oraz wysokie statystyki sprzedaży w tym okresie to idealna okazja dla właścicieli sklepów do promowania oferowanych przez siebie produktów. Dobrze poprowadzona kampania marketingowa oraz odpowiednie przygotowanie strony internetowej sklepu, w połączeniu z atrakcyjnymi ofertami cenowymi, to klucz do sukcesu. Na co warto zwrócić uwagę podczas przygotowań e-sklepu do…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Tłumacząc swoją ofertę oraz treści na stronie e-sklepu zwykle skupiamy się na poprawności językowej, podczas gdy przede wszystkim powinniśmy pamiętać o swoim kliencie. Jego zwyczaje zakupowe, sposób komunikacji czy krąg kulturowy mają ogromny wpływ na odbiór tekstów. Bezpośredni przekład nawet najlepszych tekstów przygotowanych w języku polskim może nie przynieść pożądanego efektu na zagranicznym…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Jak obecna sytuacja wpływa na branżę e-commerce? Rok 2022 zamiast czasu stabilizacji przyniósł nowe zjawiska, które w bezpośredni sposób wpłynęły na e-handel. Wojna w Ukrainie, wysoka inflacja, podwyżki stóp procentowych oraz wzrost cen produktów i paliw sprawiają, że sklepom coraz trudniej utrzymać dotychczasowy wysoki poziom sprzedaży. Po pierwszej fali fascynacji komfortem zakupów online…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Czym jest transkreacja? Pojęcie “transkreacja” to polski odpowiednik słowatranscreation, będącego połączeniem słów translation (tłumaczenie) oraz creation (tworzenie). Transkreację możemy więc w bardziej opisowy sposób nazywać kreatywnym tłumaczeniem lub adaptacją tekstu do języka docelowego. O ile więc tłumaczenie polega przede wszystkim na jak najwierniejszym przekazaniu sensu tekstu wyjściowego…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Jakie wytyczne powinien spełniać dobry tekst na marketplace Amazon? Jakie są niezbędne elementy w karcie produktu? A przede wszystkim: jak sprawić, żeby opis był skuteczny? Dobry listing na Amazon – wytyczne Dobry opis produktu to podstawa sprzedaży w internecie. To dzięki niemu klient ma możliwość poznania wszystkich szczegółów danego przedmiotu, bez konieczności oglądania go na żywo. Opis jest…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

1. Tło współpracy Bimago to jeden z liderów polskiej branży e-commerce w dziedzinie dekoracji wnętrz, oferujący przede wszystkim najwyższej jakości plakaty, obrazy, fototapety i tapety. Firma powstała w 2004 roku i w ciągu 15 lat istnienia z małej, lokalnej pracowni artystycznej przekształciła się w międzynarodową markę o globalnym zasięgu. Klienci mają obecnie do wyboru ponad 30 000 autorskich…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Stawki za copywriting – dlaczego tak się różnią? Żyjemy w czasach, w których każdego dnia zalewani jesteśmy morzem treści - dziesiątkami artykułów branżowych, setkami newsów informacyjnych, tysiącami wpisów blogowych i milionami postów w mediach społecznościowych. Czy każdy z tych tekstów ma taką samą wartość merytoryczną, napisany jest równie ciekawym językiem i wzbudza w nas podobne emocje…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

O tym, jak przygotować opis na aukcje internetowe pisaliśmy już wcześniej. Dziś skupimy się na jednym z gigantów na polskim rynku, czyli Allegro. Jak donosi raport Gemius, to właśnie Allegro jest najczęściej kojarzonym serwisem zakupowym w kraju i z jego usług korzysta największa rzesza internautów (więcej o raporcie przeczytasz w naszym podsumowaniu 2021 roku w e-commerce). Jak zatem powinny…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

<>