Wiemy, co w e-commerce piszczy
Sprzedaż produktów w Internecie to już nie tylko moda, ale biznesowa konieczność. Aby odnosić sukcesy na rynku e-commerce zwykle nie wystarczy jednak stworzenie własnego sklepu internetowego. Przyszłością jest dywersyfikacja sprzedaży i dotarcie do klientów różnymi kanałami, w tym poprzez popularne platformy sprzedażowe: Amazon, eBay, Allegro, Real.de i Cdiscount, a także marketplace serwisu Facebook. Jako czujni obserwatorzy sektora e-commerce jesteśmy na bieżąco z nowościami w branży, błyskawicznie reagujemy na wszelkie zmiany i nasze treści dostosowujemy do potrzeb rynku.
Skuteczne opisy to nasza specjalność
Świat e-commerce to miejsce, w którym czujemy się jak ryba w wodzie, dlatego przez lata wyspecjalizowaliśmy się w tworzeniu contentu dla sklepów internetowych, a w opisywaniu produktów osiągnęliśmy prawdziwe mistrzostwo. Wiemy, że aby skutecznie sprzedawać, karta produktu musi nie tylko przedstawiać parametry, wygląd i zalety danego produktu, ale również przekazać to, czego nie widać na zdjęciu – wrażenia dotykowe, zapachowe i smakowe. Musi zatem odnosić się zarówno do racjonalnej, jak i emocjonalnej strony kupującego. Gwarantujemy, że każdy nasz content jest nie tylko poprawny merytorycznie i językowo, ale również unikalny, ciekawy i dostosowany do grupy docelowej. Z równym zapałem tworzymy treści dla branży modowej, dziecięcej czy spożywczej, jak i motoryzacyjnej czy przemysłowej.
Znamy zasady gry na różnych marketplace’ach
Na światowym rynku działa kilkadziesiąt dużych serwisów sprzedażowych, a dodatkowo niemal w każdym kraju istnieją ich lokalne odpowiedniki. Przygotowując nasze treści zawsze opieramy się na wytycznych konkretnej platformy handlowej, dostosowując ich długość, formę i treść do obowiązujących standardów. Wiemy, że content stworzony na Amazon nie spełni wymogów eBaya, a Real.de nie zadowoli się tłumaczeniem oferty z Allegro, dlatego nie idziemy na skróty i wszystkie treści dla Twojego sklepu na każdy z tych kanałów tworzymy od podstaw.
Optymalizujemy treści pod kątem SEO
Dla nikogo nie jest tajemnicą, że nawet najlepszy opis nie będzie skuteczny, jeżeli nie będzie zawierał odpowiednich słów kluczowych. Przygotowując opisy dla klientów zawsze duży nacisk kładziemy na SEO, jednocześnie pilnując, by frazy wykorzystane zostały w sposób naturalny i subtelnie wkomponowaly się w całą treść. Dzięki temu udaje nam się osiągnąć dobre wyniki ilościowe, nie tracąc przy tym na jakości tekstu produktowego.
Tworzymy unikalne opisy w różnych językach
Idealna karta i prezentacja produktu powinna zawierać komplet niezbędnych informacji, a do tego być precyzyjny, jasny i zrozumiały dla Klienta. Zasada ta dotyczy wszystkich języków, dlatego też w e-multicontent treści tworzymy od razu w języku docelowym, uwzględniając specyfikę rynku zagranicznego i kanału sprzedaży, a do tego posługując się słownictwem rzeczywiście używanym przez klientów. Mówimy “nie” mechanicznym tłumaczeniom i stawiamy na kreatywnych native speakerów, którzy posiadają umiejętności copywriterskie, do tego znają się na marketingu oraz potrzebach konsumentów. Obecnie przygotowujemy treści w 20 różnych językach, ale w tym temacie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa.
Znamy potrzeby e-klientów, bo sami nimi jesteśmy
Zespół e-multicontent to nie tylko doświadczeni content marketerzy i copywriterzy, ale także wierne grono miłośników zamówień i zakupów przez Internet. Cenimy wygodę takiego rozwiązania, dlatego większość z nas znacznie częściej kupuje online niż odwiedza stacjonarne galerie handlowe i umie skutecznie wyszukiwać internetowe perełki. Własne doświadczenia z e-sklepami i marketplace’ami pozwalają nam udoskonalać tworzone opisy, ponieważ wiemy, czego sami - jako klienci - oczekujemy od sprzedawców i jakich treści najbardziej nam w sieci brakuje.