Od 2013 roku aktywnie wspieramy branżę e-commerce, przygotowując dla niej wielojęzyczny content. Mamy bogate doświadczenie w tworzeniu opisów produktowych i kategorii w języku polskim oraz w wielu językach obcych. Prowadzimy blogi firmowe, dostarczając odbiorcom ciekawe informacje i budując Twoją pozycję eksperta w branży. Znamy specyfikę platform sprzedażowych marketplace, dlatego przygotowanie kart produktowych oraz listingów dla Twojego sklepu internetowego nie ma przed nami tajemnic. Nasze treści są nie tylko skuteczne i przyjemne w odbiorze, ale również zoptymalizowane pod SEO, dzięki czemu Twoja witryna będzie lepiej pozycjonować się w wyszukiwarkach.
Działamy równolegle w ponad 20 językach, dostarczając pakiet gotowych tekstów w tym samym czasie. Zajmujemy się copywritingiem w języku obcym, a także tłumaczeniami, lokalizacją i transkreacją contentu. Nasze treści są dostosowane do zagranicznego klienta, dzięki czemu łamiemy bariery językowe, ułatwiając Twojemu sklepowi internetowemu wejście na nowe rynki.
Sprawdź naszą ofertę!
Dobrej jakości treści na stronie internetowej to najlepsza forma komunikacji z potencjalnym klientem, również zagranicznym. Bardzo często to właśnie strona internetowa sklepu jest pierwszym, co sprawdzi Twój klient, dlatego szczególnie istotne jest dopasowanie treści w taki sposób, aby była w pełni zrozumiała dla odbiorcy.
Podczas przygotowywania nowych wersji językowych oferty Twojego e-sklepu, nawet najlepszej jakości tłumaczenie może nie wystarczać. Dobrze wykonana lokalizacja treści sprawi, że tekst będzie w pełni dostosowany do odbiorcy końcowego nie tylko pod kątem językowym, ale również zachowując wymagania stylistyczne czy techniczne standardy, obowiązujące w danym kraju.
W e-multicontent zawsze stawiamy nacisk na maksymalną efektywność działań dla naszych partnerów, dlatego wraz z opisami produktów tworzymy również skuteczne opisy kategorii i podkategorii dla e-sklepów, które skutecznie zwiększą sprzedaż w Twoim e-sklepie.
Dobrej jakości teksty w językach obcych to najlepszy sposób na dotarcie ze swoją ofertą na rynki zagraniczne i pozyskanie nowych klientów spoza naszego kraju. Mowa tutaj zarówno o treściach na stronie www i w autorskim sklepie internetowym, jak i na niezwykle popularnych platformach sprzedażowych typu Amazon czy eBay.
Google Translate i biura tłumaczeń nie są najlepszym pomysłem. Jeżeli chcesz osiągnąć sprzedażowy sukces poza granicami Polski to postaw na naszych native speakerów, którzy łączą wieloletnie doświadczenie, znajomość języka z wiedzą z zakresu marketingu, SEO i webwritingu.
W e-multicontent tworzymy skuteczne i unikalne opisy produktów na największe światowe platformy sprzedażowe. Pracujemy w różnych językach, dostosowując treść i formę opisu do specyfiki konkretnego rynku, oczekiwań potencjalnych klientów i wymogów, narzuconych przez marketplace.
Blog firmowy to must-have w każdym sklepie internetowym, jednak wielu graczy na rynku e-commerce wciąż o tym fakcie zapomina. Tymczasem dobrze prowadzony blog ma tę siłę, która przyciągnie i zainteresuje potencjalnych klientów oraz sprawi, że staną się lojalnymi kupującymi.
W e-multicontent mamy dla Ciebie pakiet sprawdzonych rozwiązań, które pomogą Ci wyróżnić się spośród konkurencji i zyskać grono lojalnych kupujących. Opierając się na naszym wieloletnim doświadczeniu, wiedzy marketingowej i umiejętnościach copywriterskich, a także na doskonałej znajomości e-commerce, stworzyliśmy 3 autorskie propozycje, dostosowane do potrzeb zarówno początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców.
Treści zamieszczane na www mają ogromne znaczenie w kontekście pozycjonowania i widoczności witryny w wyszukiwarkach. Idealne teksty muszą więc łączyć w sobie informacje merytoryczne, poprawność stylistyczną i ortograficzną oraz język korzyści, a ponadto być odpowiednio zoptymalizowane pod kątem SEO.
Dobrze przygotowane zdjęcia, grafiki oraz content video to nie tylko kwestia wizerunkowa, ale także ogromne wsparcie dla działu obsługi klienta Twojej marki. Realistyczne i atrakcyjne przygotowane wizualizacje pozwalają klientowi na zapoznanie się z każdym detalem produktu i naprawdę świadome zakupy.
Dotarcie ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców to cel każdej firmy, a droga do niego prowadzić może różnymi ścieżkami. Jedną z nich jest content marketing w formie artykułów sponsorowanych, czyli autorskich tekstów, umieszczane za opłatą na portalach i w serwisach internetowych o starannie dobranej tematyce i dużej liczbie odwiedzających.
Dział call center to najczęściej pierwsza linia kontaktu w przypadku pytań do Twojej oferty. Forma obsługi klienta może mieć duży wpływ na podjęcie decyzji zakupowej, stając się czynnikiem, który wyróżni Twoją ofertę od konkurencji. Z tego względu niezwykle istotne jest położenie nacisku na wysokiej jakości obsługę klienta, która pozwoli na budowanie dobrych relacji.