W e-multicontent zawsze stawiamy nacisk na maksymalną efektywność działań dla naszych partnerów, dlatego wraz z opisami produktów tworzymy również skuteczne opisy kategorii i podkategorii dla e-sklepów, które skutecznie zwiększą sprzedaż w Twoim e-sklepie.
Google Translate i biura tłumaczeń nie są najlepszym pomysłem. Jeżeli chcesz osiągnąć sprzedażowy sukces poza granicami Polski to postaw na naszych native speakerów, którzy łączą wieloletnie doświadczenie, znajomość języka z wiedzą z zakresu marketingu, SEO i webwritingu.
W e-multicontent tworzymy skuteczne i unikalne opisy produktów na największe światowe platformy sprzedażowe. Pracujemy w różnych językach, dostosowując treść i formę opisu do specyfiki konkretnego rynku, oczekiwań potencjalnych klientów i wymogów, narzuconych przez marketplace.
Blog firmowy to must-have w każdym sklepie internetowym, jednak wielu graczy na rynku e-commerce wciąż o tym fakcie zapomina. Tymczasem dobrze prowadzony blog ma tę siłę, która przyciągnie i zainteresuje potencjalnych klientów oraz sprawi, że staną się lojalnymi kupującymi.
W e-multicontent mamy dla Ciebie pakiet sprawdzonych rozwiązań, które pomogą Ci wyróżnić się spośród konkurencji i zyskać grono lojalnych kupujących. Opierając się na naszym wieloletnim doświadczeniu, wiedzy marketingowej i umiejętnościach copywriterskich, a także na doskonałej znajomości e-commerce, stworzyliśmy 3 autorskie propozycje, dostosowane do potrzeb zarówno początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców.
Dobrze przygotowane zdjęcia, grafiki oraz content video to nie tylko kwestia wizerunkowa, ale także ogromne wsparcie dla działu obsługi klienta Twojej marki. Realistyczne i atrakcyjne przygotowane wizualizacje pozwalają klientowi na zapoznanie się z każdym detalem produktu i naprawdę świadome zakupy.
Treści zamieszczane na www mają ogromne znaczenie w kontekście pozycjonowania i widoczności witryny w wyszukiwarkach. Idealne teksty muszą więc łączyć w sobie informacje merytoryczne, poprawność stylistyczną i ortograficzną oraz język korzyści, a ponadto być odpowiednio zoptymalizowane pod kątem SEO.
Dotarcie ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców to cel każdej firmy, a droga do niego prowadzić może różnymi ścieżkami. Jedną z nich jest content marketing w formie artykułów sponsorowanych, czyli autorskich tekstów, umieszczane za opłatą na portalach i w serwisach internetowych o starannie dobranej tematyce i dużej liczbie odwiedzających.
Dobrej jakości teksty w językach obcych to najlepszy sposób na dotarcie ze swoją ofertą na rynki zagraniczne i pozyskanie nowych klientów spoza naszego kraju. Mowa tutaj zarówno o treściach na stronie www i w autorskim sklepie internetowym, jak i na niezwykle popularnych platformach sprzedażowych typu Amazon czy eBay.