Strona internetowa zazwyczaj jest pierwszym miejscem styku potencjalnego klienta z marką i produktem, dlatego musi być dla niego jasna, czytelna i przyjazna. Mówiąc krótko: powinna przykuć jego uwagę, zachęcić do przejrzenia jej zawartości i skorzystania z danej usługi. Klient powinien zatem znaleźć na niej komplet podstawowych informacji o firmie i jej ofercie, a także móc zapoznać się z wartościami i misją marki. Z drugiej strony – treści zamieszczane na www mają ogromne znaczenie w kontekście pozycjonowania i widoczności witryny w wyszukiwarkach. Idealne teksty muszą więc łączyć w sobie informacje merytoryczne, poprawność stylistyczną i ortograficzną oraz język korzyści, a ponadto być odpowiednio zoptymalizowane pod kątem SEO. I to w każdym języku, jakim posługują się klienci, bez względu na to, czy jest to polski, angielski, szwedzki czy turecki.
Każda firma ma swoje określone wartości, misję, wizję i pomysł na to, jak powinna być postrzegana. Strona internetowa jest właśnie tym miejscem, w którym można to wszystko zademonstrować i tym samym wyróżnić się z grona konkurencji. W e-multicontent wiemy, że te same informacje można przedstawić w różny sposób i tym samym wzbudzić odmienne emocje. W zależności od potrzeb, specyfiki branży i grona potencjalnych klientów możemy przygotować treści na strony www maksymalnie techniczne i specjalistyczne, lekkie i swobodne w odbiorze lub przesycone specyficznym poczuciem humoru. Nie działamy na schematach, ale każdy projekt traktujemy indywidualnie, dzięki czemu treści na stronie internetowej nie tylko komunikują, ale również tworzą odpowiedni wizerunek.
Każda firma jest dumna ze swoje oferty i chce ją na stronie internetowej przedstawić w jak najlepiej i najbardziej profesjonalnie. Stąd też na wielu witrynach znaleźć można specjalistyczne pojęcia, encyklopedyczne definicje, długie listy parametrów technicznych oferowanych produktów. W e-multicontent zachęcamy do chwalenia się swoimi osiągnięciami, jednak wiemy też, że należy robić to w sposób mądry i przyjazny klientowi. Z tego też względu nasze teksty na www piszemy tzw. językiem korzyści, redagując je w sposób poradnikowy i dodając jasne, czytelne nagłówki. Zamiast wymieniać suche fakty i technikalia opisujemy, jak dany produkt, jego konkretna funkcja czy zastosowane rozwiązanie przełożą się na ulepszenie i ułatwienie życia bądź pracy klienta. Dzięki temu oferta dotrze nie tylko do znawców tematu, ale również przekona osoby, które wcześniej nie wiedziały, że właśnie Twojego produktu czy usługi potrzebowały do szczęścia.
Jeszcze dekadę temu o internecie mówiło się jak o globalnej wiosce. Dziś to już prawdziwa metropolia, która nie ma żadnych ograniczeń przestrzennych. Projektując nową stronę internetową dla swojej firmy warto ten potencjał marketingowy wykorzystać i spróbować dotrzeć do klientów, posługujących się innymi językami lub wręcz mieszkających w odległych zakątkach globu. Naszą agencję tworzy zespół doświadczonych copywriterów i native speakerów, biegle posługujących się zarówno najpopularniejszymi językami, jak i tymi mniej powszechnymi. Możemy zatem przygotować dla Ciebie ciekawe, merytoryczne i zoptymalizowane pod kątem SEO treści zarówno nie tylko po polsku, angielsku i niemiecku, ale także podstrony po węgiersku, ukraińsku, czesku czy hiszpańsku. Dzięki nam Twoja strona internetowa będzie maksymalnie profesjonalna i czytelna dla odbiorców również spoza naszego kraju.
W biznesie każda minuta jest na wagę złota, a jakiekolwiek opóźnienia mogą być zagrożeniem dla powodzenia każdego projektu. W e-multicontent doskonale o tym wiemy, dlatego nasze teksty dostarczamy zawsze w wyznaczonym terminie, a do tego nie boimy się pracy na krótkich deadline’ach. Do każdego projektu oddelegowany copywriter z największym doświadczeniem w danej branży, a w przypadku zapotrzebowania na content w innych językach – również koordynator projektu i zespół tłumaczy. Dzięki temu możesz w jednym czasie otrzymać pełen pakiet potrzebnych treści i w krótkim czasie zamieścić teksty na swojej stronie internetowej.
Naszą specjalnością są doskonałej jakości treści na strony internetowe i opisy produktów do e-sklepów, jednak jesteśmy w stanie wspomóc Cię w stworzeniu idealnej witryny dla Twojej marki od zupełnych podstaw. W końcu content marketing i copywriting to nie wszystko! Współpracujemy z licznym gronem doświadczonych specjalistów, którzy doskonale znają się na programowaniu, grafice komputerowej, profesjonalnej fotografii i pozycjonowaniu. Możemy wspólnie stworzyć Twoją stronę od A do Z lub też wesprzeć Cię w tych obszarach, w których potrzebujesz opinii zewnętrznego eksperta. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twój produkt i usługa zostaną zaprezentowane w doskonały sposób pod względem treści i grafiki, a do tego strona będzie maksymalnie funkcjonalna, dopasowana do grupy docelowej, łatwa w obsłudze oraz odpowiednio wypozycjonowana i widoczna w sieci.
Nasza wielojęzyczna agencja content marketingowa do ponad 10 lat zajmuje się tworzeniem unikalnych tekstów na strony internetowe dla firm z wielu różnych branż. W naszym portfolio są treści dla podmiotów, działających w branży budowlanej, instalacyjnej i IT, a także dla marek modowych, firm kosmetycznych, klubów fitness i sektora spożywczego. Nie są nam obce tematy, związane z finansami, ubezpieczeniami i zawodami prawniczymi. Piszemy teksty zarówno dla wielkich producentów i sieci handlowych, jak również małych i niszowych marek, rodzinnych biznesów i lokalnych manufaktur. Wierzymy, że nie ma tematów i produktów, których nie da się przedstawić w przyjaznej i klarownej formie, a słowa naszych zadowolonych klientów są tego najlepszym dowodem.
Dobrze przygotowane treści tekstowe to klucz do sukcesu twojej strony internetowej!
Tagi:
Powiązane realizacje: