Opisy produktowe i kategorii w języku polskim

Opisy produktowe i kategorii w języku polskim

Copywriting PL

Copywriting produktowy na najwyższym poziomie. Opisy produktów pod SEO. Sprawdź, co oferujemy w ramach usługi opisy produktów i kategorii w języku polskim!




Dlaczego skuteczne opisy produktów i kategorii w sklepie internetowym są tak ważne? Po pierwsze, przekazują wszystkie niezbędne informacje o produktach i zastępują kupującym możliwość obejrzenia ich na żywo, dotknięcia, przyjrzenia się detalom, a w przypadku odzieży również przymierzenia. Po drugie mają duży wpływ na konwersję, sprawiając, że sklep „lubią” roboty Google, traktują stronę jako wartościową i chętniej pokazują ją osobom, szukających w sieci podobnych produktów. A to prowadzi nas do trzeciej korzyści - zadowolenia klienta z odnalezienia idealnego towaru i jego zakupu, czyli realizacji najważniejszego celu każdego sklepu internetowego.

Znamy wartość dobrych opisów

Opisy produktów odgrywają niezwykle ważną rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez klientów. Warto pamiętać, że to zdjęcia, filmy i właśnie TREŚCI zastępują kontakt z produktem w sklepie stacjonarnym, a w przypadku branży fashion - mierzenie ubrań. Im dokładniejsze, bardziej wartościowe, precyzyjne i unikalne opisy w sklepie internetowym, tym większa szansa na sprzedaż i mniejsze ryzyko ewentualnych zwrotów, wynikających z różnic w deklarowanym a rzeczywisty wyglądzie czy parametrach produktu. W e-multicontent doskonale o tym wiemy, ponieważ od wielu lat tworzymy skuteczne, wartościowe i dostosowane do grupy docelowej opisy produktów do sklepów internetowych. Naszym konikiem jest przygotowanie opisów dla branży modowej, ale elektronika, narzędzia, artykuły do domu i ogrodu czy kosmetyki również nie mają przed nami tajemnic.

Wykorzystujemy siłę opisów kategorii

W ostatnich latach można zauważyć, że coraz większe grono sprzedawców zaczyna doceniać moc opisów produktów w sklepach internetowych i tworzy je z większymi lub mniejszymi sukcesami. Elementem, który wciąż jest niedoceniany i pomijany w e-commerce są natomiast opisy kategorii. Tymczasem takie treści, zawierające ogólną charakterystykę produktów z danego segmentu, pozwalają potencjalnemu klientowi lepiej zorientować się w ofercie sklepu. Dodatkowo są niezwykle cenne z punktu widzenia SEO, bo mają olbrzymi wpływ na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach internetowych. W e-multicontent zawsze stawiamy nacisk na maksymalną efektywność działań dla naszych partnerów, dlatego wraz z opisami produktów tworzymy również skuteczne opisy kategorii i podkategorii dla e-sklepów.

Nie ograniczamy się do suchych specyfikacji

Dobre opisy kategorii i produktów teoretycznie mają na celu przede wszystkim przekazanie klientom kompletu niezbędnych informacji na temat towaru i ułatwienie im decyzji zakupowych. Jako doświadczona agencja copywriterska wiemy jednak, że na tym nie kończy się potencjał tego typu treści! Karta produktu z unikalnym opisem produktu może również przekazać w sobie idee i wartości reprezentowane przez daną markę: być zwięzły i techniczny, utrzymany w stylu lekkiej historii, zachwycać poczuciem humoru lub łączyć ważne informacje z oryginalną grą słów. Dzięki takiemu podejściu w naszej e-multicontent budujemy nie tylko merytoryczne zaplecze e-sklepu, ale również pomagamy mu kreować spójny wizerunek.

Zapewniamy indywidualne podejście

W e-multicontent stawiamy na dialog z klientami, bo wiemy, że nikt tak dobrze jak właściciel nie zna swojego sklepu i asortymentu. Na początku każdej współpracy staramy się poznać naszych partnerów, ustalić idealną grupę docelową (tzw. personę) i na tej podstawie opracować koncepcję opisów. Wspólnie wybieramy najbardziej optymalny schemat opisów i nazw produktów, a później konsekwentnie się ich trzymamy, aby oferta sklepu była spójna i prezentowała się maksymalnie profesjonalnie. W razie potrzeby tworzone treści dostosowujemy też do wymagań i możliwości technicznych sklepu internetowego, platformy sprzedażowej czy sieci handlowej, na której opisy mają być zamieszczane.

Optymalizujemy opisy produktów pod SEO

Opisy produktów i kategorii w sklepie internetowym to nie tylko miejsce na specyfikację techniczną czy wskazówki użytkowania sprzętu, ale również idealna przestrzeń do przemycenia fraz kluczowych i słów kluczowych istotnych z punktu widzenia SEO. W e-multicontent potrafimy wszystkie te zasady stosować i wiemy, jakie "sztuczki" się sprawdzą, a których lepiej unikać. Tworzone przez nas opisy produktów dla sklepów internetowych łączą język korzyści i informacje ważne dla kupujących z działaniami, cenionymi przez wyszukiwarkę Google. Umiejętnie tworzymy nagłówki, wykorzystujemy siłę wypunktowań (tzw. bullet points) czy pogrubień istotnych fragmentów tekstu, a także szacujemy najbardziej optymalną liczbę znaków. Wszystkie te zabiegi przekładają się na wyniki wyszukiwania i wyższą pozycję e-sklepu w wyszukiwarce, zatem możesz mieć pewność Twoje produkty staną się bardziej widoczne. Inaczej mówiąc: SEO to najlepszy sposób, by skuteczniej zachęcić klientów do odwiedzin sklepu i wyróżnić się wśród ofert innych sprzedawców.

Od niemal dekady pracujemy dla najlepszych marek

Zakupy przez Internet jeszcze nigdy nie cieszyły się tak wielką popularnością, jak obecnie, a wszystko wskazuje na to, że trend wznoszący utrzyma się jeszcze przez wiele lat. Aby pozostawić konkurencję w tyle trzeba się wyróżnić i na stałe zapisać się w pamięci klientów, a kto pomoże Ci w tym lepiej niż doświadczeni specjaliści od content marketingu? Nasza agencja copywriterska od 2013 roku tworzy opisy produktów i kategorii dla największych sklepów internetowych, rodzinnych marek i niszowych producentów. Wielu sprzedawców, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej oferty, poszczycić się dziś może opinią lidera w swojej branży i wiemy, że to właśnie my dołożyliśmy do tego sukcesu swoją cegiełkę. Z przyjemnością zaopiekujemy się również Twoim sklepem i za pomocą słów pomożemy Ci sprzedawać szybciej, więcej i efektywniej.


Powiązane realizacje: