Brandly360
Brandly360

Brandly360

Analityka e-commerce

Brandly360 to narzędzie do analityki e-commerce, monitoringu cen i optymalizacji cyfrowej półki w modelu SaaS, dedykowane sklepom internetowym i producentom. 

System analizuje różne aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, automatyzacja cen, jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii o produktach, analiza działań promocyjnych marki i jej konkurentów. System, wspierany przez autorskie algorytmy AI, celnie rozpoznaje te same, a także podobne funkcjonalnie produkty. Dostarcza jakościowych danych, służących budowaniu efektywnych, zautomatyzowanych strategii promocyjnych i pricingowych.   

Wdrażając Brandly360, e-commerce zyska precyzyjne dane, które pozwolą: 

  • na optymalizację polityki cenowej z wykorzystaniem funkcji monitoring cen produktów, 
  • zadbać o dystrybucję w omnichannel (korzystając z modułu dostępności produktów),  
  • dzięki dynamic pricing dynamicznie dostosować ceny produktów do aktualnej sytuacji rynkowej, wyprzedzając ruchy konkurencji, 
  • potwierdzić jakość ekspozycji asortymentu na cyfrowej półce, identyfikując obszary do optymalizacji, wykorzystując funkcję analizy opisy produktów i monitoringu komentarzy oraz ocen, 
  • ulepszyć standardy marketingu, weryfikując akcje promocyjne i strategie cross-sell
  • zwiększyć widoczność marki, dbając o skuteczne jej pozycjonowanie na rynku. 
🍪  Zgoda na pliki cookies
Informujemy że, e-multicontent.pl wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego działania naszej witryny, a także w celach analitycznych i reklamowych.

Więcej o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies, możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności.