Grupa BDR Thermea jest wiodącym producentem inteligentnych rozwiązań grzewczych dla gospodarstw domowych i na użytek komercyjny. Firma zatrudnia przeszło 6200 osób i działa w ponad 100 krajach na całym świecie. Obsługuje klientów pod renomowanymi, wiodącymi na rynku markami, takimi jak BAXI, De Dietrich, Remeha, Brötje, Chappée i Baymak. Z uwagi na rozwój polskiego oddziału firmy (BDR Thermea Poland, dawniej De Dietrich Technika Grzewcza) oraz chęci zwiększenia rozpoznawalności na rodzimym rynku, firma potrzebowała wsparcia w zakresie tworzenia treści oraz budowania świadomości marki.
W efekcie, nieprzerwanie – począwszy od września 2013 roku – kompleksowo obsługujemy firmę w obszarze marketingu ze szczególnym naciskiem na public relations (media relations) oraz copywriting. Aby spełnić założenia współpracy, zaplanowaliśmy strategię komunikacji opartą o różne narzędzia: obok informacji prasowych, dotyczących działalności firmy i nowości produktowych, są wywiady, analizy, porady i komentarze eksperckie, a także artykuły gościnne w mediach branżowych. A jednocześnie regularna dystrybucja contentu w firmowych kanałach komunikacji na linii firma – otoczenie, czyli na blogu i w newsletterze.
Stanowczo polecam współpracę z Agencją e-multicontent, która oferuje szeroki zakres usług marketingowych. Nietuzinkowe, inspirujące projekty, fachowa wiedza, wysoka jakość wykonania i realizacja w najkrótszym czasie, to cechy ich profesjonalnej pracy. Ponadto wysoka kultura osobista i uprzejmość to atrybuty tego młodego, niezmiernie sympatycznego i zaangażowanego w pracę nad rozwojem marketingowych twojej firmy zespołu. Serdecznie polecam!
*Tomasz Popiel, Marketing Department Manager, BDR Thermea Poland
Zobacz inne realizacje: