BDR Thermea Poland


Współpraca z marką BDR Thermea Poland - 09.2013 - obecnie

Branża: Branża instalacyjna i OZE

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • zwiększenie rozpoznawalności marek De Dietrich i Baxi
  • dotarcie do klientów B2B i B2C
  • pozycjonowanie firmy jako eksperta w branży instalacyjno-grzewczej
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • opracowanie i realizacja wieloletniej strategii komunikacyjnej i jej aktualizacja
  • opracowywanie treści do komunikacji B2B: strona internetowa, blog firmowy i newsletter
  • przygotowywanie artykułów, skierowanych do klienta indywidualnego i profesjonalnego
  • optymalizacja treści pod kątem SEO
  • tworzenie artykułów eksperckich do prasy branżowej i na branżowe serwisy internetowe oraz kontakt z mediami
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • zaistnienie marki w świadomości odbiorców B2B i B2C
  • dotarcie z ofertą do nowych klientów na rynku polskim
  • zwiększenie widoczności marki w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach branżowych
  • aktywny udział ekspertów marki w dyskusji o branży OZE

Case study

Grupa BDR Thermea jest wiodącym producentem inteligentnych rozwiązań grzewczych dla gospodarstw domowych i na użytek komercyjny. Firma zatrudnia przeszło 6200 osób i działa w ponad 100 krajach na całym świecie. Obsługuje klientów pod renomowanymi, wiodącymi na rynku markami, takimi jak BAXI, De Dietrich, Remeha, Brötje, Chappée i Baymak. Z uwagi na rozwój polskiego oddziału firmy (BDR Thermea Poland, dawniej De Dietrich Technika Grzewcza) oraz chęci zwiększenia rozpoznawalności na rodzimym rynku, firma potrzebowała wsparcia w zakresie tworzenia treści oraz budowania świadomości marki.

W efekcie, nieprzerwanie – począwszy od września 2013 roku – kompleksowo obsługujemy firmę w obszarze marketingu ze szczególnym naciskiem na public relations (media relations) oraz copywriting. Aby spełnić założenia współpracy, zaplanowaliśmy strategię komunikacji opartą o różne narzędzia: obok informacji prasowych, dotyczących działalności firmy i nowości produktowych, są wywiady, analizy, porady i komentarze eksperckie, a także artykuły gościnne w mediach branżowych. A jednocześnie regularna dystrybucja contentu w firmowych kanałach komunikacji na linii firma – otoczenie, czyli na blogu i w newsletterze.

Zrealizowane treści dla klienta:

Stanowczo polecam współpracę z Agencją e-multicontent, która oferuje szeroki zakres usług marketingowych. Nietuzinkowe, inspirujące projekty, fachowa wiedza, wysoka jakość wykonania i realizacja w najkrótszym czasie, to cechy ich profesjonalnej pracy. Ponadto wysoka kultura osobista i uprzejmość to atrybuty tego młodego, niezmiernie sympatycznego i zaangażowanego w pracę nad rozwojem marketingowych twojej firmy zespołu. Serdecznie polecam!

*Tomasz Popiel, Marketing Department Manager, BDR Thermea Poland