Botanic

Współpraca z marką Botanic - 11.2020 - obecnie

Branża: Budownictwo

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • przygotowowanie skutecznych treści marketingowych

  • dotarcie do nowych klientów na rynku polskim

  • zwiększenie zasięgów na rynku polskim


      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • przygotowanie opisów produktów w języku polskim

  • opracowanie instrukcji obsługi produktów w języku polskim

  • realizacja powierzonych zadań w oparciu o treści w języku rosyjskim


      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • zwiększenie widoczności produktów e-sklepu w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek

  • dotarcie z ofertą do nowych klientów na rynku polskim

  • ułatwienie podjęcia decyzji zakupowej dzięki dobremu opisowi produktu


Case study

Firma Botanic to europejski lider na rynku producentów szklarni z poliwęglanu. Dzięki zastosowaniu tego materiału, a także szeregu własnych, opatentowanych rozwiązań, oferowane przez markę konstrukcje są niezwykle trwałe i wytrzymałe, a do tego gwarantują wewnątrz klimat, odpowiedni do wzrostu roślin. Szklarnie poliwęglanowe Botanic przeznaczone są zarówno dla dużych gospodarstw rolnych, jak i dla małych, przydomowych upraw.

Marka Botanic to klient, którego udało nam się pozyskać na podstawie rekomendacji jednego z naszych długoletnich partnerów biznesowych. Marka szukała agencji, która byłaby w stanie szybko i sprawnie przygotowywać opisy produktów, a także polskie instrukcje użytkowania szklarni, w oparciu o materiały wyjściowe w języku rosyjskim. Z uwagi na nasze doświadczenie w pokrewnych branżach, umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej oraz obecności w zespole copywriterów, biegle władających językiem rosyjskim, zadanie to wydawało się wprost stworzone dla e-multicontent. Najlepszym potwierdzeniem tego założenia jest kilkuletnia współpraca z Klientem i wiele zrealizowanych wspólnie zleceń.