CleanTech to młoda, dynamiczna marka, założona przez prawdziwych miłośników motoryzacji i autodetailingu. W swojej ofercie firma posiada wszystko to, czego potrzeba do utrzymania samochodu w nienagannym stanie: środki czyszczące, produkty pielęgnacyjne, a także szereg niezbędnych akcesoriów. Pierwsze kroki w branży marka stawiała na polskim rynku, ale obecnie prężnie działa w wielu krajach europejskich. Jej ambicje wykraczają jednak poza nasz kontynent, czego dowodem jest zapotrzebowanie na treści w językach mniej standardowych niż angielski czy niemiecki.
Współpracę z marką CleanTech nawiązaliśmy w maju 2020 roku, a z każdym kolejnym kwartałem rozwijała się ona w naturalny sposób. Klient decydował się powierzać nam coraz bardziej wymagające projekty, ponieważ jesteśmy w stanie dostarczyć mu w szybkim czasie doskonałej jakości teksty w wielu różnych językach. Do tej pory do naszych zadań należało między innymi przygotowanie treści na stronę internetową, opisów produktów i etykiet w języku angielskim, niemieckim, francuskim, czeskim, słowackim, rumuńskim, tureckim, arabskim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim, niderlandzkim i norweskim. Mieliśmy także możliwość opracowania obcojęzycznych opisów do filmów video oraz tłumaczenia treści katalogów na język czeski. Jednym z największych dotychczasowych wyzwań było stworzenie arabskiej wersji strony internetowej, ale wierzymy, że jeszcze równie ambitne zadania przed nami.
Bardzo polecam współpracę z agencją e-multicontent. Treści w obcych językach mają bardzo wysoką jakość i są dostosowane do rynków zagranicznych. A profesjonalny i komunikatywny zespół dba o to, aby zawsze były dostarczane na czas.
*Tomasz Król CEO / Co-Owner, CleanTech
Zobacz inne realizacje: