GreenPress

Współpraca z marką GreenPress - 04.2021 - obecnie

Branża: Usługi

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • odświeżenie wizerunku firmy

  • uzyskanie pozycji eksperta w branży

  • dotarcie z ofertą do nowych odbiorców

  • zwiększenie widoczności marki w sieci


      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • przygotowanie nowych treści na nową stronę internetową

  • przygotowanie regularnych wpisów na blog firmowy

  • prowadzenie działań w social mediach


      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • odświeżenie wizerunku firmy

  • wypracowanie pozycji eksperta

  • dotarcie z ofertą do nowych grup docelowych

  • wypracowanie pozycji eksperta w branży poligraficznej


Case study

Green Press to wrocławska drukarnia, specjalizująca się w realizacji najbardziej skomplikowanych i wymagających projektów. Jej siłą jest nie tylko olbrzymie doświadczenie i doskonały park maszynowy, ale także zespół doświadczonych ekspertów, którzy zapewniają merytoryczne wsparcie swoim klientom na każdy etapie realizacji zlecenia. Szczególną biegłość Green Press osiągnął w produkcji opakowań na produkty, wysokiej klasy katalogów, personalizowanych planerów i drukowanych materiałów dla hoteli, restauracji, branży modowej i kosmetycznej.

Właściciele Green Press zgłosili się do naszej agencji copywriterskiej z prośbą o przygotowanie dla nich treści na nową stronę internetową. Potrzebowali także pomocy w dotarciu do szerszej grupy odbiorców poprzez nowe kanały komunikacyjne. Naszym najważniejszym celem stało się przybliżenie potencjalnym klientom oferty drukarni, ze szczególnym uwzględnieniem opakowań produktowych i projektów z wykorzystaniem ekologicznych materiałów. Jednocześnie chcieliśmy zaprezentować odbiorcom korzyści, płynące z realizacji zleceń przez lokalną, stacjonarną drukarnię, nastawioną nie tylko na masową produkcję, ale na dialog z klientem i pomoc w realizacji nieszablonowych, niskonakładowych pomysłów. Zadanie to wypełniamy poprzez regularne dostarczanie contentu na firmowy blog drukarni, a także przygotowując treści na profile marki w mediach społecznościowych.

Zrealizowane treści dla klienta:

Agencja e-multicontent przygotowała dla nas treści na nową stronę internetową i regularnie wspiera nas w prowadzeniu firmowego bloga. Otwartość na nasze potrzeby, olbrzymia ilość kreatywnych pomysłów i umiejętność przełożenia specjalistycznego języka na tekst zrozumiały dla czytelników sprawiają, że współpraca przebiega wzorowo. Z całego serca polecamy e-multicontent wszystkim, którym zależy na świetnie napisanych tekstach!

*Adam Piasecki, właściciel drukarni Green Press