Karko


Współpraca z marką Karko - 09.2021 - obecnie

Branża: Moda

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • dotarcie do nowych klientów na rynku polskim, czeskim, brytyjskim, niemieckim i francuskim
  • zwiększenie widoczności e-sklepu w wyszukiwarkach internetowych
  • ujednolicenie i uatrakcyjnienie treści, prezentowanych w e-sklepie i na stronie internetowej marki
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • przygotowanie opisów nowych produktów marki
  • przygotowanie opisów kategorii w sklepie internetowym
  • rozbudowa i uatrakcyjnienie dotychczasowego contentu na stronie internetowej
  • regularne przygotowywanie wpisów na blog firmowy
  • tłumaczenia opisów produktowych i kategorii na j. angielski, niemiecki, francuski i czeski
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • dotarcie z ofertą do nowych klientów na rynku polskim i rynkach zagranicznych
  • przygotowanie nowych wersji językowych sklepu
  • zwiększenie widoczności sklepu w wyszukiwarkach internetowych
  • ułatwienie podjęcia decyzji zakupowej, dzięki dobrym opisom produktów i kategorii
  • wypracowanie pozycji eksperta w branży

Case study

Karko to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek odzieżowych, specjalizujących się w produkcji kobiecych ubrań plus size. Założona została w 2008 roku jako firma lokalna, jednak z czasem rozrosła się i poszerzyła zasięg swojego działania, między innymi poprzez uruchomienie sklepu internetowego. Jasno sprecyzowana grupa docelowa, w 100% rodzima produkcja i skupienie na detalach sprawiły, że ubrania Karko coraz chętniej wybierane są nie tylko przez Polki, ale również przez klientki spoza granic naszego kraju.

Współpracę z marką Karko udało nam się nawiązać dzięki naszemu olbrzymiemu doświadczeniu w branży modowej oraz znajomości rynku e-commerce. Mając takie zaplecze byliśmy w stanie podjąć się nie tylko jednorazowego opracowania opisów kategorii, ale również regularnego tworzenia opisów produktów do sklepu internetowego. Każdego miesiąca dla Karko uzupełniamy lub przygotowujemy od podstaw kilkadziesiąt unikalnych i skutecznych opisów produktów w języku polskim oraz dostarczamy gotowe artykuły na bloga firmowego o tematyce interesującej odbiorczynie produktów marki. Dodatkowo wspieramy Karko w działaniach na rynkach zagranicznych, przygotowując tłumaczenia opisów kategorii, elementów strony internetowej oraz komunikacji marketingowej.

Zrealizowane treści dla klienta:

Jako producent mody plus size szukaliśmy partnera, który nie tylko udoskonali i zoptymalizuje content w naszym sklepie internetowym, ale także wykaże się pełnym zrozumieniem potrzeb naszych Klientek. Dokładnie to otrzymaliśmy od e-multicontent, dlatego z czasem powierzyliśmy agencji nie tylko przygotowywanie opisów produktów i kategorii w języku polskim, ale także regularne dostarczanie wpisów na firmowy blog. A kiedy zrobiliśmy krok w stronę ekspansji zagranicznej to wybór specjalistów od tłumaczeń, transkreacji i tworzenia treści w językach obcych mógł być tylko jeden. Dzięki pracy doświadczonych native speakerów szybko i sprawnie mogliśmy uruchomić angielską, niemiecką, czeską i francuską wersję naszej platformy sprzedażowej B2B, a w planach mamy również kolejne rynki.

*Robert Karkowski, KARKO