Karko

Współpraca z marką Karko - 09.2021 - obecnie

Branża: Moda

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • dotarcie do nowych klientów na rynku polskim

  • zwiększenie widoczności e-sklepu w wyszukiwarkach internetowych

  • ujednolicenie i uatrakcyjnienie treści, prezentowanych w e-sklepie i na stronie internetowej marki


      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • przygotowanie opisów nowych produktów marki

  • przygotowanie opisów kategorii w sklepie internetowym

  • rozbudowa i uatrakcyjnienie dotychczasowego contentu na stronie internetowej

  • regularne przygotowywanie wpisów na blog firmowy


      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • dotarcie z ofertą do nowych klientów na rynku polskim

  • zwiększenie widoczności sklepu w wyszukiwarkach internetowych

  • ułatwienie podjęcia decyzji zakupowej, dzięki dobrym opisom produktów i kategorii

  • wypracowanie pozycji eksperta w branży


Case study

Karko to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek odzieżowych, specjalizujących się w produkcji kobiecych ubrań plus size. Założona została w 2008 roku jako firma lokalna, jednak z czasem rozrosła się i poszerzyła zasięg swojego działania, między innymi poprzez uruchomienie sklepu internetowego. Jasno sprecyzowana grupa docelowa, w 100% rodzima produkcja i skupienie na detalach sprawiły, że ubrania Karko coraz chętniej wybierane są nie tylko przez Polki, ale również przez klientki spoza granic naszego kraju.

Współpracę z marką Karko udało nam się nawiązać dzięki naszemu olbrzymiemu doświadczeniu w branży modowej oraz znajomości rynku e-commerce. Mając takie zaplecze byliśmy w stanie podjąć się nie tylko jednorazowego opracowania opisów kategorii, ale również regularnego tworzenia opisów produktów do sklepu internetowego. Każdego miesiąca dla Karko uzupełniamy lub przygotowujemy od podstaw kilkadziesiąt unikalnych i skutecznych opisów produktów w języku polskim. Dodatkowo wspieramy także klienta w prowadzeniu bloga firmowego, dostarczając gotowe artykuły o tematyce interesującej odbiorczynie produktów marki.