Case study
My Family Home to nowy deweloper, debiutujący na dolnośląskim rynku nieruchomości. Za marką stała jednak rzetelny i sprawdzony zespół specjalistów, od lat zajmujących się modernizacją i restaurowaniem budynków, również tych zabytkowych. Pierwszą inwestycją dewelopera było kameralny, trzyklatkowy budynek mieszkalno-usługowy w podwrocławskich Karwianach, wyróżniający się elegancką, nowoczesną bryłą i stonowaną kolorystyką.
Współpraca z marką My Family Home rozpoczęliśmy w maju 2021, gdy nowa inwestycja była na ukończeniu i deweloper chciał ją zaprezentować na szerszą skalę, a także pozyskać nabywców na dostępne mieszkania. Pierwszym etapem prac było wymyślenie nazwy dla osiedla, a także stworzenie rzetelnej, a jednocześnie ciekawej strony internetowej, przedstawiającej budynek, jego lokalizację i okoliczne atrakcje. Po uruchomieniu witryny, zajęliśmy się prowadzeniem profili klienta w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), a także regularnym prowadzeniem firmowego bloga. Zapewniliśmy marce także wsparcie przy innych działaniach contentowych, jak treści do katalogu czy ulotek.
Zobacz inne realizacje: