Tim SA


Współpraca z marką TIM - 09.2013 - obecnie

Branża: Budownictwo

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • dotarcie do klientów B2B i B2C
  • realizacja strategii omnichannel
  • zwiększenie widoczności w sieci
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • opracowanie opisów produktów dla e-sklepu TIM SA na podstawie researchu zgodnie z wytycznymi SEO
  • przygotowanie opisów kategorii w e-sklepie TIM SA zgodnie z wytycznymi SEO
  • tworzenie artykułów tematycznych na serwisy zewnętrzne i TIM SA (m.in. oświetlenie, odzież BHP, aparatura modułowa, elektronarzędzia itp.)
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • zwiększenie widoczności produktów TIM w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek
  • dotarcie do nowej grupy klientów

Case study

TIM S.A. to największy w Polsce dystrybutor materiałów elektrotechnicznych, funkcjonujący w branży od ponad 30 lat. W swojej działalności marka stawia na strategię omnichannel, oferując swoje produkty poprzez różne kanały sprzedaży - od klasycznych sieci handlowych i dystrybutorów stacjonarnych, przez własny sklep internetowy, aż po infolinię i mobilną aplikację. Połączenie olbrzymiego doświadczenia z szeroką ofertą oraz otwartością na nowe rozwiązania technologiczne sprawiło, że TIM S.A. doceniany jest nie tylko przez Klientów, ale również przez specjalistów z branży e-commerce.

Marka TIM S.A. zgłosiła się do naszej agencji, ponieważ poszukiwała firmy, która będzie w stanie przygotować dla niej treści do sklepu internetowego. Priorytetem dla Klienta był wysokiej jakości, techniczny content, zoptymalizowany pod kątem SEO, dlatego przed podjęciem współpracy zostaliśmy poproszeni o przygotowanie tekstu próbnego. Nasza praca spotkała się z olbrzymim uznaniem i w efekcie otrzymaliśmy duże, długofalowe zlecenie na opisy kategorii i produktów do e-sklepu. W szczytowym momencie dostarczyliśmy Klientowi niemal 1000 opisów miesięcznie, co było dla nas sporym, ale bardzo motywującym wyzwaniem. Równolegle tworzyliśmy także artykuły tematyczne na zewnętrzne serwisy oraz własne kanały marki, a w ramach współpracy zajmowaliśmy się również korektą istniejących na stronie treści.

Efekty naszej pracy w liczbach
Szczegółowe dane widoczne po najechaniu kursorem na kolumnę


     

Legenda:


  • Oprawy oświetleniowe
  • Dom i ogród
  • Gniazdka i łączniki
  • Aparatura elektryczna
  • Elektronarzędzia i mierniki
  • Elementy prowadzenia kabli
  • Rozdzielnice i obudowy
  • Kable i przewody
  • Odzież ochronna i BHP
  • Wentylacja i ogrzewanie
  • Domofony i dzwonki
  • Elektronika użytkowa
  • Alarmy, monitoring, komunikacja
  • Osprzęt łączeniowy
  • Źródła światła
  • Artykuły biurowe
  • Pneumatyka
  • Fotowoltaika
  • Ochrona odgromowa
  • 4 533
  • 4 103
  • 3 455
  • 3 671
  • 1 079
  • 864
  • 1 079
  • 1 295
  • 863
  • 1 295
  • 648
  • 1 727
  • 864
  • 863
  • 1 295
  • 431
  • 431
  • 431
  • 647

Łączna ilość opisów: 29 574

Zrealizowane treści dla klienta: