TIM S.A. to największy w Polsce dystrybutor materiałów elektrotechnicznych, funkcjonujący w branży od ponad 30 lat. W swojej działalności marka stawia na strategię omnichannel, oferując swoje produkty poprzez różne kanały sprzedaży - od klasycznych sieci handlowych i dystrybutorów stacjonarnych, przez własny sklep internetowy, aż po infolinię i mobilną aplikację. Połączenie olbrzymiego doświadczenia z szeroką ofertą oraz otwartością na nowe rozwiązania technologiczne sprawiło, że TIM S.A. doceniany jest nie tylko przez Klientów, ale również przez specjalistów z branży e-commerce.
Marka TIM S.A. zgłosiła się do naszej agencji, ponieważ poszukiwała firmy, która będzie w stanie przygotować dla niej treści do sklepu internetowego. Priorytetem dla Klienta był wysokiej jakości, techniczny content, zoptymalizowany pod kątem SEO, dlatego przed podjęciem współpracy zostaliśmy poproszeni o przygotowanie tekstu próbnego. Nasza praca spotkała się z olbrzymim uznaniem i w efekcie otrzymaliśmy duże, długofalowe zlecenie na opisy kategorii i produktów do e-sklepu. W szczytowym momencie dostarczyliśmy Klientowi niemal 1000 opisów miesięcznie, co było dla nas sporym, ale bardzo motywującym wyzwaniem. Równolegle tworzyliśmy także artykuły tematyczne na zewnętrzne serwisy oraz własne kanały marki, a w ramach współpracy zajmowaliśmy się również korektą istniejących na stronie treści.
Legenda:
Łączna ilość opisów: 29 574
Zobacz inne realizacje: