Triumph to jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na arenie międzynarodowej marek, oferujących elegancką bieliznę damską klasy premium. Na rynku działa nieprzerwanie od 1886 roku, wyznaczając kolejne trendy i oferując kobietom coraz bardziej innowacyjne i dostosowane do ich potrzeb produkty. sloggi to siostrzany brand marki Triumph, skierowany do młodszej grupy odbiorców, którzy stawiają przede wszystkim na komfort i preferują aktywny tryb życia.
Jako brand o zasięgu globalnym i jasno określonej strategii komunikacyjnej, marka Triumph szukała agencji, która nie tylko będzie wyróżniała się profesjonalizmem, wiedzą marketingową i poprawnością językową, ale także wykaże się elastycznością i pełnym zrozumieniem potrzeb firmy. Zadania, które klient postawił przed nami, to przygotowywanie materiałów, skierowanych do partnerów B2B na wielu rynkach europejskich, uwzględniających specyfikę każdego z rynków, a jednocześnie spójnych z tone of voice marki. Poza klasycznym copywritingiem i tłumaczeniami, konieczne były więc transkreacje, czyli kreatywny przekład tekstów przez doświadczonych native speakerów.
Obecnie przygotowujemy dla marek Triumph i sloggi content w 11 językach, głównie treści newsletterów, bannerów reklamowych i artykułów o charakterze informacyjno-sprzedażowym. Współpraca ma charakter długoterminowy i rozwojowy.
W imieniu marek Triumph i sloggi gorąco polecam agencję e-multicontent jako profesjonalnego, rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowegObecnie agencja przygotowuje dla marek Triumph i sloggi treści w 11 językach (angielskim, niemieckim, polskim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim, duńskim, niderlandzkim, greckim i węgierskim), dostosowując je do specyfiki rynków docelowych i jednocześnie trzymając się naszego tone of voice. Zaangażowanie, kreatywność i otwartość na dialog w połączeniu z wiedzą, terminowością i rzetelnością zespołu e-multicontent sprawiają, że nasza współpraca z pewnością będzie długoterminowa i w przyszłości może zostać rozszerzona również na kolejne rynki.
*Ewa Sydor, Head of Brand, Export and Business Development, B2B Online Content, Triumph&sloggi
Zobacz inne realizacje: