WodaModa


Współpraca z marką WodaModa - 01.2023 - obecnie

Branża: Branża spożywcza

zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Cele:


  • zmiana sposobu komunikacji z klientami
  • poinformowanie o nowych produktach w ofercie
  • dotarcie z ofertą do nowych odbiorców
  • wykreowanie marki na eksperta w swojej branży
  • zwiększenie widoczności marki w sieci
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Zakres działań:


  • regularna współpraca przy kreowaniu tematów na blog firmowy
  • przygotowywanie 2 wpisów eksperckich w miesiącu
      
zespół doświadczonych copywriterów znających SEO i e-commerce

Efekty:


  • zwiększenie widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek
  • dotarcie do klientów z nowych grup docelowych
  • uzyskanie wizerunku eksperta w branży

Woda Moda to wyjątkowy sklep internetowy, oferujący swoim klientom najlepsze gatunki wody mineralnej i źródlanej z całego świata. Znaleźć tam można wody lecznicze i propozycje niszowe, wyróżniające się niezwykłymi walorami smakowymi, a także zawierające niecodzienne dodatki. Poza działalnością czysto sprzedażową, celem marki jest propagowanie picia wody, świadomego wyboru rodzaju napoju w oparciu nie tylko o cenę czy poziom nasycenia gazem, ale jego właściwości, smak i pochodzenie.

Naszą współpracę ze sklepem internetowym wodamoda.pl rozpoczęliśmy na początku roku 2023. Klient zgłosił się do nas na podstawie rekomendacji, a po wstępnych rozmowach poproszeni zostaliśmy o przygotowanie tekstu próbnego, mającego na celu weryfikację naszych umiejętności i poziomu zrozumienia potrzeb marki. Test wyszedł pomyślnie, dlatego też od stycznia zaczęliśmy regularną współpracę w zakresie 2 tekstów blogowych w miesiącu o charakterze produktowym i poradnikowym. W przypadku tego Klienta największym wyzwaniem jest dopasowanie treści do grupy odbiorców, którą tworzą prawdziwi koneserzy wody. Teksty blogowe muszą być więc nie tylko przyjemne w odbiorze, ale przede wszystkim mieć silne, merytoryczne podstawy. Dzięki spełnieniu obu tych wymogów sklep wodamoda.pl podąża prostą drogą do wizerunku eksperta w swojej branży i powiększenia grona lojalnych odbiorców.