QUIZ e-multicontent - regulamin

Czas czytania: 3 min

QUIZ e-multicontent - regulamin
QUIZ e-multicontent - regulamin

Poniżej przedstawiamy regulamin quizu organizowanego przez e-multicontent podczas 26. Targów eHandlu 25.10.24 roku.


REGULAMIN KONKURSU

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu “QUIZ e-multicontent” jest INNOVISION GROUP A. FILIP Sp. komandytowa, ul.Pirenejska 2/8, 50-574 Wrocław, NIP: 8971898232, REGON 520421727, KRS 0000932139 zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Konkurs przeprowadzany jest za pośrednictwem aplikacji Kahoot (dostępnej pod adresem: [link do quizu]). Konkurs ma charakter quizu online i dostępny jest dla uczestników za pośrednictwem internetu.
  3. Konkurs jest organizowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i adresowany do osób pełnoletnich.
  4. Konkurs odbywa się podczas Targów eHandlu, 25.10.2024 w Warszawie, w godz. 09:30-15:00
  5. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora pod adresem https://e-multicontent.pl/quiz-e-multicontent-regulamin/ oraz w siedzibie Organizatora.

§2. Warunki uczestnictwa

  1. W konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne, które spełniają następujące warunki:
    • za pośrednictwem kodu dostępu lub QR dołączą do quizu w aplikacji Kahoot
    • w pytaniu nr 2 podadzą prawidłowy adres e-mail
    • zapoznają się z niniejszym regulaminem i wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz inne zgody opisane w regulaminie.
  2. Udział w konkursie jest bezpłatny.
  3. Pracownicy Organizatora oraz ich bliscy krewni, do drugiego stopnia pokrewieństwa,  nie mogą brać udziału w konkursie.

§3. Zasady konkursu

  1. Konkurs odbywa się w formie quizu, w którym uczestnicy odpowiadają na pytania przygotowane przez Organizatora w aplikacji Kahoot.
  2. Każdy uczestnik bierze udział indywidualnie, odpowiadając na pytania w czasie rzeczywistym.
  3. Każdy z uczestników może rozwiązać quiz jednokrotnie.
  4. Punkty przyznawane są za poprawność i szybkość odpowiedzi.
  5. Wygrywają osoby, które zdobędą największą liczbę punktów. Nagrody zostaną przyznane za zajęcie pierwszych trzech miejsc.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo przyznania dodatkowych nagród według własnego uznania.

§4. Nagrody

  1. W konkursie przewidziane są nagrody dla trzech najlepszych uczestników:
    • I miejsce: Zestaw LEGO “Tablica ogłoszeń”,
    • II i III miejsce: Zestaw LEGO “Pocztówka”,
  2. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny ani inne przedmioty.
  3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej za pośrednictwem wiadomości e-mail lub osobiście w dniu zakończenia konkursu.
  4. Nagrody zostaną dostarczone do zwycięzców osobiście podczas Targów eHandlu 25.10.24 do godz. 17:00. W wyjątkowych przypadkach nagroda zostanie przesłana na wskazany w mailu zwrotnym adres korespondencyjny w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu. 

§5. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych uczestników konkursu jest Innovision Group A.Filip Sp.k,  ul.Pirenejska 2/8, 50-574 Wrocław, zwana dalej „Administratorem”.
  2. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane w celu:
    • Przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców oraz dostarczenia nagród (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • W celach marketingowych, jeżeli uczestnik wyrazi na to odrębną zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  4. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z konkursem, a w przypadku zgody marketingowej – do momentu jej wycofania.
  5. Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co nie wpłynie na legalność przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.

§6. Zgody marketingowe

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Innovision Group A.Filip Sp.k w celu udziału w konkursie oraz ewentualnego przekazania nagrody zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie.”
  2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych drogą elektroniczną: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Innovision Group A.Filip Sp.k moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Innovision Group A.Filip Sp.k za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.”

§7. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu, pod warunkiem, że nie wpłynie to na pogorszenie sytuacji uczestników.
  2. W przypadku podejrzenia naruszenia zasad konkursu, Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji uczestnika.
  3. Wszelkie reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane pisemnie na adres siedziby Organizatora lub drogą elektroniczną na adres e-mail biuro@e-multicontent.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia konkursu.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz RODO.

Innovision Group A.Filip Sp.k [21.10.24r.]



avatar

Redakcja e-multicontent

...



Oceń artykuł:

   

Liczba akapitów: 45 • Liczba zdań: 56 • Liczba słów: 633






animacja blog o copywritingu, tłumaczeniach, seo, stronach internetowych, e-commerce, marketplace

Przeczytaj więcej:


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami