QUIZ e-multicontent - regulamin

Czas czytania: 3 min

QUIZ e-multicontent - regulamin
QUIZ e-multicontent - regulamin

Poniżej przedstawiamy regulamin quizu organizowanego przez e-multicontent podczas 26. Targów eHandlu 25.10.24 roku.


Spis treści:


REGULAMIN KONKURSU

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu “QUIZ e-multicontent” jest INNOVISION GROUP A. FILIP Sp. komandytowa, ul.Pirenejska 2/8, 50-574 Wrocław, NIP: 8971898232, REGON 520421727, KRS 0000932139 zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Konkurs przeprowadzany jest za pośrednictwem aplikacji Kahoot (dostępnej pod adresem: [link do quizu]). Konkurs ma charakter quizu online i dostępny jest dla uczestników za pośrednictwem internetu.
  3. Konkurs jest organizowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i adresowany do osób pełnoletnich.
  4. Konkurs odbywa się podczas Targów eHandlu, 25.10.2024 w Warszawie, w godz. 09:30-15:00
  5. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora pod adresem https://e-multicontent.pl/quiz-e-multicontent-regulamin/ oraz w siedzibie Organizatora.

§2. Warunki uczestnictwa

  1. W konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne, które spełniają następujące warunki:
    • za pośrednictwem kodu dostępu lub QR dołączą do quizu w aplikacji Kahoot
    • w pytaniu nr 2 podadzą prawidłowy adres e-mail
    • zapoznają się z niniejszym regulaminem i wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz inne zgody opisane w regulaminie.
  2. Udział w konkursie jest bezpłatny.
  3. Pracownicy Organizatora oraz ich bliscy krewni, do drugiego stopnia pokrewieństwa,  nie mogą brać udziału w konkursie.

§3. Zasady konkursu

  1. Konkurs odbywa się w formie quizu, w którym uczestnicy odpowiadają na pytania przygotowane przez Organizatora w aplikacji Kahoot.
  2. Każdy uczestnik bierze udział indywidualnie, odpowiadając na pytania w czasie rzeczywistym.
  3. Każdy z uczestników może rozwiązać quiz jednokrotnie.
  4. Punkty przyznawane są za poprawność i szybkość odpowiedzi.
  5. Wygrywają osoby, które zdobędą największą liczbę punktów. Nagrody zostaną przyznane za zajęcie pierwszych trzech miejsc.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo przyznania dodatkowych nagród według własnego uznania.

§4. Nagrody

  1. W konkursie przewidziane są nagrody dla trzech najlepszych uczestników:
    • I miejsce: Zestaw LEGO “Tablica ogłoszeń”,
    • II i III miejsce: Zestaw LEGO “Pocztówka”,
  2. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny ani inne przedmioty.
  3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej za pośrednictwem wiadomości e-mail lub osobiście w dniu zakończenia konkursu.
  4. Nagrody zostaną dostarczone do zwycięzców osobiście podczas Targów eHandlu 25.10.24 do godz. 17:00. W wyjątkowych przypadkach nagroda zostanie przesłana na wskazany w mailu zwrotnym adres korespondencyjny w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu. 

§5. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych uczestników konkursu jest Innovision Group A.Filip Sp.k,  ul.Pirenejska 2/8, 50-574 Wrocław, zwana dalej „Administratorem”.
  2. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane w celu:
    • Przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców oraz dostarczenia nagród (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • W celach marketingowych, jeżeli uczestnik wyrazi na to odrębną zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  4. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z konkursem, a w przypadku zgody marketingowej – do momentu jej wycofania.
  5. Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co nie wpłynie na legalność przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.

§6. Zgody marketingowe

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Innovision Group A.Filip Sp.k w celu udziału w konkursie oraz ewentualnego przekazania nagrody zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie.”
  2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych drogą elektroniczną: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Innovision Group A.Filip Sp.k moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Innovision Group A.Filip Sp.k za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.”

§7. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu, pod warunkiem, że nie wpłynie to na pogorszenie sytuacji uczestników.
  2. W przypadku podejrzenia naruszenia zasad konkursu, Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji uczestnika.
  3. Wszelkie reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane pisemnie na adres siedziby Organizatora lub drogą elektroniczną na adres e-mail biuro@e-multicontent.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia konkursu.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz RODO.

Innovision Group A.Filip Sp.k [21.10.24r.]



avatar

Redakcja e-multicontent



Oceń artykuł:

0

ilość ocen: 3   średnia ocena: 5.0

Liczba akapitów: 45 • Liczba zdań: 56 • Liczba słów: 633

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz...






animacja blog o copywritingu, tłumaczeniach, seo, stronach internetowych, e-commerce, marketplace

Przeczytaj więcej:

Z oddali słychać już dźwięk pędzących sań Mikołaja, w tle rozbrzmiewają kolędy i pastorałki, a wokół unosi się zapach choinki. To doskonały czas, aby… dopracować swoją strategię marketingową! Święta są dobrą okazją, aby pokazać swoją markę i jej asortyment z innej strony. W tym okresie konsumenci są bardziej skłonni do zakupów i otwarci na produkty spoza codziennej oferty. Jak zaplanować działania...

Czytaj dalej...

• copywriting   • content marketing   • prowadzenie bloga

facebook twitter linkedin 

Wzrost sprzedaży o 136% – takimi danymi w odniesieniu do Black Friday 2024 pochwaliła się firma Tpay. Odnotowany wynik dotyczył platform e-commerce, korzystających z usług tej bramki płatniczej. W tym samym roku aż 64% respondentów, deklarowało korzystanie z promocji w trakcie trwania Black Friday i pokrewnych okazji. Jak sprawić, aby własny e-commerce nie zniknął w morzu “czarnych promocji”? Przy...

Czytaj dalej...

• black friday   • cyber monday   • sprzedaż online

facebook twitter linkedin 

Black Friday 2025 już 28 listopada. Co roku przyciąga on prawdziwych łowców okazji. Pierwsze skojarzenia, jakie mogą przychodzić ze świętem promocji to m.in. sztuczne obniżki. Te i inne nieuczciwe praktyki miały zostać ukrócone przez dyrektywę Omnibus, wprowadzoną w 2023. W 2025 do praw chroniących konsumentów dołącza unijny Digital Services Act (DSA). Jak regulacje przekładają się na Black Friday...

Czytaj dalej...

• black friday   • cyber monday   • Digital Services Act

facebook twitter linkedin 

AI potrafi błyskawicznie przetłumaczyć tekst, ale w przypadku języka rumuńskiego bardzo często nie oddaje tego, co najważniejsze – sensu, tonu i naturalnego brzmienia. Radu, tłumacz języka rumuńskiego, wyjaśnia, dlaczego automatyczne tłumaczenia wymagają korekty i jakich błędów najczęściej się w nich dopuszczają....

Czytaj dalej...

• sztuczna inteligencja   • e-commerce   • sklep online

facebook twitter linkedin 


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami




🍪  Zgoda na pliki cookies
Informujemy że, e-multicontent.pl wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego działania naszej witryny, a także w celach analitycznych i reklamowych.

Więcej o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies, możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności.