Social commerce, czyli sprzedaż bezpośrednio przez media społecznościowe, staje się jednym z ważniejszych trendów w e-commerce, umożliwiając markom budowanie relacji z klientami w nowy, bardziej interaktywny sposób. W tym procesie rośnie rola lokalnych influencerów, którzy dzięki autentycznym relacjom ze swoimi społecznościami stają się istotnymi ambasadorami marek, wpływając na decyzje zakupowe o...
Czytaj dalej...
• influencer • social commerce • zakupy online
Współczesny klient oczekuje bezproblemowych i spójnych doświadczeń zakupowych, niezależnie od tego, czy dokonuje zakupów online, w aplikacji mobilnej, czy w sklepie stacjonarnym. To właśnie dlatego omnichannel experience, czyli zintegrowane podejście do sprzedaży i obsługi klienta na wielu kanałach, staje się priorytetowym elementem strategii w e-commerce. Sprawdzamy, dlaczego omnichannel jest prz...
Czytaj dalej...
• omnichannel • e-commerce • sklep online
Big Data umożliwia firmom analizę ogromnych ilości danych i dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Jednak nadchodzące zmiany w zakresie ochrony prywatności użytkowników, zmuszą firmy do przemyślenia swoich strategii zbierania i wykorzystywania danych. W najbliższych latach umiejętność zarządzania danymi stanie się więc istotnym czynnikiem sukcesu. Jak przygotować się na tę nową ...
Czytaj dalej...
• big data • cookie • e-commerce
Rosnąca świadomość ekologiczna, a przy tym zmieniające się preferencje konsumentów sprawiają, że zrównoważony rozwój oraz ekonomia cyrkularna stają się filarami nowoczesnego e-biznesu. Ich znaczenie będzie rosło w najbliższych latach. Poznajcie kolejny ważny trend e-commerce, który coraz częściej będzie decydował o wyborach klientów.
...
Czytaj dalej...
• re-commerce • e-commerce • sklep online
Automatyzacja, AI, technologie VR, AR i hologramy, a z drugiej strony re-commerce, social-commerce i zrównoważony rozwój – to tylko niektóre z wielu trendów, które mogą mieć wpływ na e-zakupy w najbliższych 5-10 latach. Jak się przygotować na te zmiany? Poznaj naszą małą ściągawkę z prognozowanych trendów e-commerce.
...
Czytaj dalej...
• sztuczna inteligencja • e-commerce • sklep online
Jak wyglądają e-zakupy statystycznego Kowalskiego? Co i w jaki sposób najchętniej kupuje on online? e-Izba prześwietliła nasze decyzje zakupowe, a wyniki zaprezentowała w obszernym raporcie. Czym wyróżniają się współcześni e-klienci? Sprawdzamy!...
Czytaj dalej...
• content dla e-commerce • copywriting • content writing
Czym jest kanibalizacja treści? Czy warto wykorzystywać AI podczas tworzenia contentu? Jak wykorzystać bloga w strategii omnichannel? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w poniższym wpisie....
Czytaj dalej...
• copywriting • content marketing • prowadzenie bloga
Rok 2024 przyniósł nowe wyzwania i możliwości w tworzeniu treści na bloga. Postępy w dziedzinie sztucznej inteligencji, zmiany w algorytmach wyszukiwarek oraz rosnące oczekiwania konsumentów wymagają od e-sklepów adaptacji i innowacyjnego podejścia do content marketingu. Jak kreować skuteczne treści blogowe? Gdzie szukać inspiracji? Jakie formaty treści najlepiej sprawdzają się w różnych branżach?...
Czytaj dalej...
• copywriting • content marketing • prowadzenie bloga