Zajrzyj na bloga


Regularnie dostarczamy tu świeże i wartościowe treści!

Prowadzisz sklep internetowy, ale do tej pory nie zwracałeś uwagi na opisy sprzedawanych produktów? Otrzymujesz zapytania od klientów o szczegóły oferowanych przedmiotów? A może zauważasz, że karty produktów na stronie Twojego sklepu wypadają słabo na tle konkurencji? Jeśli na chociaż jedno pytanie odpowiedź jest twierdząca, to znak, że musisz przeczytać ten artykuł!...

Czytaj dalej...

opisy produktów   content dla e-commerce   rynek e-commerce

facebook twitter linkedin 

Jak skutecznie dotrzeć do nowych odbiorców na zagranicznych rynkach? Czy automatyczne tłumaczenia są dobrym rozwiązaniem? A może jest inne rozwiązanie, które zapewni użytkownikom nie tylko tekst w ich ojczystym języku, ale również pozytywne doświadczenia związane z całym procesem zakupowym?...

Czytaj dalej...

tłumaczenia   google translate   social proof

facebook twitter linkedin 

Wchodząc ze swoją ofertą na zagraniczne rynki, bardzo ważne jest przygotowanie odpowiedniej wersji językowej sklepu internetowego. Czasami firmy sięgają wtedy po wtyczkę umożliwiającą automatyczne tłumaczenie na dowolnie wybrany język. Dlaczego takie rozwiązanie się nie sprawdza? Jak uniknąć wpadek językowych? ...

Czytaj dalej...

content w obcych językach   google translate   treści w obcych językach

facebook twitter linkedin 

Listopad kojarzy się z krótszymi dniami, pogorszeniem pogody i… szaleństwem zakupowym. To właśnie w tym miesiącu króluje Black Friday, rozszerzany o Cyber Monday, a nawet Black Week. Chociaż Czarny Piątek ma swoje korzenie w USA, na dobre zadomowił się na innych rynkach, przyciągając rzesze klientów....

Czytaj dalej...

trendy   rynek e-commerce   e-commerce

facebook twitter linkedin 

Prawidłowa komunikacja to podstawa budowania dobrej relacji z klientem. Dlatego nie należy o niej zapominać, gdy planujesz wyjście ze swoją ofertą poza granice rodzimego kraju. Odpowiednia wersja językowa, dostosowana do wymogów i zwyczajów rynku, to już konieczność. Czy samo tłumaczenie wystarczy? A może potrzeba czegoś więcej? Czym jest lokalizacja i dlaczego warto ją stosować?...

Czytaj dalej...

content dla e-commerce   tłumaczenia   wielojęzyczne treści

facebook twitter linkedin 

W ciągu kilku ostatnich lat branża e-commerce przeżywała prawdziwy boom. Głównym motorem rozwoju była pandemia COVID-19 oraz wprowadzenie lockdownu. Większość konsumentów przerzuciła się na zakupy w sieci, które nie tylko były bezpieczniejsze w tym czasie, ale również oferowały znaczną wygodę. Niestety każdy wzrost niesie ze sobą spadek, również w przypadku branży e-commerce. Czy jest rozwiązanie,...

Czytaj dalej...

content dla e-commerce   content marketing   e-commerce

facebook twitter linkedin 

Transkreacja treści z roku na rok zyskuje na popularności i coraz częściej zastępuje ona zwykłe, tradycyjne tłumaczenia. Czym jednak właściwie jest transkreacja i czym różni się od przekładu? W jakich tekstach znajduje swoje zastosowanie i jakie są jej przewagi? Co sprawia, że transkreacja staje się coraz bardziej pożądana w branży e-commerce?...

Czytaj dalej...

content dla e-commerce   copywriting   tłumaczenia

facebook twitter linkedin 

W marcu 2021 roku Amazon oficjalnie wszedł na polski rynek. Obecnie, po ponad roku od uruchomienia lokalnej wersji, widać, że platforma zadomowiła się w naszym kraju. Dla konsumentów stanowi ona dobrą konkurencję dla Allegro, a dla firm - nowy kanał dotarcia do klientów. Aby jednak rzeczywiście wykorzystać potencjał Amazona sprzedawcy muszą pamiętać o jednym: skutecznym opisie produktu....

Czytaj dalej...

opisy produktów na amazon   opisy produktów na marketplace   content dla e-commerce

facebook twitter linkedin