Zajrzyj na bloga


Regularnie dostarczamy tu świeże i wartościowe treści!

Rok 2024 przyniósł nowe wyzwania i możliwości w tworzeniu treści na bloga. Postępy w dziedzinie sztucznej inteligencji, zmiany w algorytmach wyszukiwarek oraz rosnące oczekiwania konsumentów wymagają od e-sklepów adaptacji i innowacyjnego podejścia do content marketingu. Jak kreować skuteczne treści blogowe? Gdzie szukać inspiracji? Jakie formaty treści najlepiej sprawdzają się w różnych branżach?...

Czytaj dalej...

copywriting   content marketing   prowadzenie bloga

facebook twitter linkedin 

Jakie korzyści wynikają z transkreacji w kontekście globalnego marketingu? Które z firm osiągnęły międzynarodowy sukces dzięki skutecznemu wykorzystaniu tego procesu? Czy transkreacja może zwiększyć globalną widoczność oraz zbudować zaufanie i lojalność klientów na całym świecie?...

Czytaj dalej...

transkreacje   copywriting   tłumaczeni treści w obcych językach

facebook twitter linkedin 

Google po raz kolejny bierze na tapet treści tworzone głównie w celu generowania kliknięć. Najnowsza aktualizacja wprowadza także nowe zasady dotyczące spamu, co ma skuteczniej prezentować użyteczne teksty w wynikach wyszukiwania. Jakiego typu teksty będą znikały z pierwszych stron wyszukiwarki? Czy treści generowane przez AI również będą na celowniku? Sprawdzamy!...

Czytaj dalej...

sztuczna inteligencja   AI   copywriting

facebook twitter linkedin 

Hasło “content is king” niezmiennie od lat jest na ustach specjalistów od marketingu i sprzedaży. Niestety wiele e-sklepów, decydujących się na ekspansję zagraniczną, wciąż lekceważy rolę treści w procesie zakupowym i serwuje swoim obcojęzycznym klientom teksty niskiej jakości, często całkowicie niedostosowane do ich potrzeb czy przyzwyczajeń. Takie działania doraźnie mogą zadziałać, jednak na dłu...

Czytaj dalej...

content w ekspansji   skalowanie   rynki zagraniczne

facebook twitter linkedin 

Ponad 2600 komunikatów prasowych, blisko 100 wydań newslettera, przeszło 850 publikacji na blogu - to tylko niektóre z efektów niemal 10-letniej współpracy agencji LET PR z BDR Thermea Poland, producentem nowoczesnych urządzeń grzewczych marek De Dietrich i Baxi. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o przebiegu współpracy, jej założeniach i rezultatach to zapraszamy do lektury poniższego artykułu....

Czytaj dalej...

case study   copywriting   treści w języku polskim

facebook twitter linkedin 

Od czasu premiery ChatGPT od OpenAI, konkurencja podjęła rękawicę i przyspieszyła prace nad własnymi rozwiązaniami w zakresie sztucznej inteligencji. Gigant Google już na samym starcie zaliczył wpadki, przez które jego Bard został szeroko skrytykowany, a globalna premiera narzędzia opóźniona. Korzysta na tym Microsoft, który wraz ze swoim BingAI dotrzymuje kroku ChatGPT. Czym charakteryzuje się to...

Czytaj dalej...

copywriting AI   ChatGPT   BingAI

facebook twitter linkedin 

Ponad 1 250 000 przelanych na papier znaków, w tym 347 opisów produktów, 70 opisów kategorii i 47 wpisów blogowych, a także treści e-commerce w 5 różnych językach - to bilans współpracy e-multicontent z Karko, polskim producentem odzieży damskiej. Przez ponad rok mieliśmy szansę wspierać markę w jej rozwoju na rynku polskim i w ekspansji na rynki zagraniczne, dostarczając merytoryczne, przyjazne d...

Czytaj dalej...

case study   content dla e-commerce   branża fashion

facebook twitter linkedin 

E-zakupy stały się dla nas codziennością, a dzięki łatwemu dostępowi do różnych sklepów coraz częściej sięgamy również po oferty zagranicznych marek. Poznanie specyfiki rynku docelowego oraz przygotowanie pod kątem logistycznym to nie jedyne elementy, niezbędne przy ekspansji zagranicznej. Szczególnie istotne jest mówienie w języku swojego odbiorcy. Tu z pomocą przychodzą tłumaczenia dla e-commerc...

Czytaj dalej...

tłumaczenia   wielojęzyczne treści   content dla e-commerce

facebook twitter linkedin