Zajrzyj na bloga


Regularnie dostarczamy tu świeże i wartościowe treści!

Karta produktu, czyli tzw. listing, to ważny element sprzedaży w internecie. To dzięki niemu klient ma możliwość poznania artykułu, który go interesuje, uzyskania informacji na jego temat i odpowiedzi na swoje pytania. W zakupach dokonywanych on-line klient nie ma możliwości obejrzenia produktu na żywo, dlatego tak ważne jest zamieszczanie dobrych opisów. ...

Czytaj dalej...

opisy produktów   marketplace   opisy na marketplace

facebook twitter linkedin 

Nieustannie rosnąca popularność branży e-commerce powoduje, że coraz więcej firm sięga po sprzedaż w sklepach internetowych i na platformach typu marketplace. Niestety, często na kartach produktu trafiamy na skopiowany opis producenta. Jest to niewątpliwie dużo szybszy i łatwiejszy sposób na uzupełnienie treści, niż sporządzenie unikatowego tekstu. To rozwiązanie ma jednak wiele wad i może nieść z...

Czytaj dalej...

opis produktu   skuteczny opis produktu   sklepy internetowe

facebook twitter linkedin 

Optymalizacja strony pod względem SEO to ważny czynnik, wpływający na pozycjonowanie witryny. Oprócz działań związanych z budową i wyglądem, ważna jest również publikowana treść. Jednak same słowa to za mało – tekst musi spełniać odpowiednie warunki, aby wyszukiwarka Google uznawała go za wartościowy. Co kryje się za tajemniczym skrótem EAT? I co najważniejsze – jak wpływa na pozycję strony w wysz...

Czytaj dalej...

seo   strategia contentowa   content marketing

facebook twitter linkedin 

Twój biznes dynamicznie się rozwija i otrzymujesz coraz więcej zapytań od klientów zagranicznych? Zależy Ci na rozbudowie firmy i rozszerzeniu działalności na mapie? A może Twoje produkty i usługi bardziej sprawdzą się na innym rynku niż rodzimy?...

Czytaj dalej...

treści w obcych językach   content w obcych językach   tłumaczenie stron internetowych

facebook twitter linkedin 

Praca w branży kreatywnej nie należy do najłatwiejszych. Poza dużym zaangażowaniem, wymaga umiejętnego zarządzania wszystkimi projektami w czasie (i swoim czasem również), tak aby wszystkie zadania “dowieźć” w umówionym terminie. Dodatkowo obliguje do umiejętnego balansu między pracą zespołową, stałym kontaktem z teamem i klientami przy jednoczesnym skupieniu i koncentracji na realizacji własnych ...

Czytaj dalej...

praca   planowanie   organizacja pracy

facebook twitter linkedin