Czym jest kanibalizacja treści? Czy warto wykorzystywać AI podczas tworzenia contentu? Jak wykorzystać bloga w strategii omnichannel? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w poniższym wpisie....
Czytaj dalej...
• copywriting • content marketing • prowadzenie bloga
Rok 2024 przyniósł nowe wyzwania i możliwości w tworzeniu treści na bloga. Postępy w dziedzinie sztucznej inteligencji, zmiany w algorytmach wyszukiwarek oraz rosnące oczekiwania konsumentów wymagają od e-sklepów adaptacji i innowacyjnego podejścia do content marketingu. Jak kreować skuteczne treści blogowe? Gdzie szukać inspiracji? Jakie formaty treści najlepiej sprawdzają się w różnych branżach?...
Czytaj dalej...
• copywriting • content marketing • prowadzenie bloga
Jakie korzyści wynikają z transkreacji w kontekście globalnego marketingu? Które z firm osiągnęły międzynarodowy sukces dzięki skutecznemu wykorzystaniu tego procesu? Czy transkreacja może zwiększyć globalną widoczność oraz zbudować zaufanie i lojalność klientów na całym świecie?...
Czytaj dalej...
• transkreacje • copywriting • tłumaczeni treści w obcych językach
Google po raz kolejny bierze na tapet treści tworzone głównie w celu generowania kliknięć. Najnowsza aktualizacja wprowadza także nowe zasady dotyczące spamu, co ma skuteczniej prezentować użyteczne teksty w wynikach wyszukiwania. Jakiego typu teksty będą znikały z pierwszych stron wyszukiwarki? Czy treści generowane przez AI również będą na celowniku? Sprawdzamy!...
Czytaj dalej...
• sztuczna inteligencja • AI • copywriting
Hasło “content is king” niezmiennie od lat jest na ustach specjalistów od marketingu i sprzedaży. Niestety wiele e-sklepów, decydujących się na ekspansję zagraniczną, wciąż lekceważy rolę treści w procesie zakupowym i serwuje swoim obcojęzycznym klientom teksty niskiej jakości, często całkowicie niedostosowane do ich potrzeb czy przyzwyczajeń. Takie działania doraźnie mogą zadziałać, jednak na dłu...
Czytaj dalej...
• content w ekspansji • skalowanie • rynki zagraniczne
Ponad 2600 komunikatów prasowych, blisko 100 wydań newslettera, przeszło 850 publikacji na blogu - to tylko niektóre z efektów niemal 10-letniej współpracy agencji LET PR z BDR Thermea Poland, producentem nowoczesnych urządzeń grzewczych marek De Dietrich i Baxi. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o przebiegu współpracy, jej założeniach i rezultatach to zapraszamy do lektury poniższego artykułu....
Czytaj dalej...
• case study • copywriting • treści w języku polskim
Od czasu premiery ChatGPT od OpenAI, konkurencja podjęła rękawicę i przyspieszyła prace nad własnymi rozwiązaniami w zakresie sztucznej inteligencji. Gigant Google już na samym starcie zaliczył wpadki, przez które jego Bard został szeroko skrytykowany, a globalna premiera narzędzia opóźniona. Korzysta na tym Microsoft, który wraz ze swoim BingAI dotrzymuje kroku ChatGPT. Czym charakteryzuje się to...
Czytaj dalej...
• copywriting AI • ChatGPT • BingAI
Ponad 1 250 000 przelanych na papier znaków, w tym 347 opisów produktów, 70 opisów kategorii i 47 wpisów blogowych, a także treści e-commerce w 5 różnych językach - to bilans współpracy e-multicontent z Karko, polskim producentem odzieży damskiej. Przez ponad rok mieliśmy szansę wspierać markę w jej rozwoju na rynku polskim i w ekspansji na rynki zagraniczne, dostarczając merytoryczne, przyjazne d...
Czytaj dalej...
• case study • content dla e-commerce • branża fashion