W ciągu kilku ostatnich lat branża e-commerce przeżywała prawdziwy boom. Głównym motorem rozwoju była pandemia COVID-19 oraz wprowadzenie lockdownu. Większość konsumentów przerzuciła się na zakupy w sieci, które nie tylko były bezpieczniejsze w tym czasie, ale również oferowały znaczną wygodę. Niestety każdy wzrost niesie ze sobą spadek, również w przypadku branży e-commerce. Czy jest rozwiązanie,...
Czytaj dalej...
• content dla e-commerce • content marketing • e-commerce
Transkreacja treści z roku na rok zyskuje na popularności i coraz częściej zastępuje ona zwykłe, tradycyjne tłumaczenia. Czym jednak właściwie jest transkreacja i czym różni się od przekładu? W jakich tekstach znajduje swoje zastosowanie i jakie są jej przewagi? Co sprawia, że transkreacja staje się coraz bardziej pożądana w branży e-commerce?...
Czytaj dalej...
• content dla e-commerce • copywriting • tłumaczenia
W marcu 2021 roku Amazon oficjalnie wszedł na polski rynek. Obecnie, po ponad roku od uruchomienia lokalnej wersji, widać, że platforma zadomowiła się w naszym kraju. Dla konsumentów stanowi ona dobrą konkurencję dla Allegro, a dla firm - nowy kanał dotarcia do klientów. Aby jednak rzeczywiście wykorzystać potencjał Amazona sprzedawcy muszą pamiętać o jednym: skutecznym opisie produktu....
Czytaj dalej...
• opisy produktów na amazon • opisy produktów na marketplace • content dla e-commerce
Ponad 4000 opisów produktów i kategorii w 6 różnych językach przez 18 miesięcy współpracy – tak w największym skrócie przedstawić można działania, prowadzone przez wielojęzyczną agencję copywriterską e-multicontent dla bimago. Tworzone przez nas treści stanowiły jeden z najważniejszych elementów kompleksowej strategii SEO marki i przyczyniły się do zwiększenia jej widoczności w sieci. W niektórych...
Czytaj dalej...
• case study • content dla e-commerce • wielojęzyczne treści
Wycena usług copywriterskich to temat, który rozpala ogromne emocje. Szczególnie, że stawki na rynku potrafią różnić się diametralnie i nierzadko klient, szukający osoby do napisania tekstu, dostaje oferty różniące się nawet o kilkaset procent. Od czego więc zależy wycena treści i czy wysokość stawki przekłada się na jakość ostatecznego tekstu?
...
Czytaj dalej...
• copywriting • wycena treści • wycena tekstów
Karta produktu, czyli tzw. listing, to ważny element sprzedaży w internecie. To dzięki niemu klient ma możliwość poznania artykułu, który go interesuje, uzyskania informacji na jego temat i odpowiedzi na swoje pytania. W zakupach dokonywanych on-line klient nie ma możliwości obejrzenia produktu na żywo, dlatego tak ważne jest zamieszczanie dobrych opisów.
...
Czytaj dalej...
• opisy produktów • marketplace • opisy na marketplace
Nieustannie rosnąca popularność branży e-commerce powoduje, że coraz więcej firm sięga po sprzedaż w sklepach internetowych i na platformach typu marketplace. Niestety, często na kartach produktu trafiamy na skopiowany opis producenta. Jest to niewątpliwie dużo szybszy i łatwiejszy sposób na uzupełnienie treści, niż sporządzenie unikatowego tekstu. To rozwiązanie ma jednak wiele wad i może nieść z...
Czytaj dalej...
• opis produktu • skuteczny opis produktu • sklepy internetowe
Optymalizacja strony pod względem SEO to ważny czynnik, wpływający na pozycjonowanie witryny. Oprócz działań związanych z budową i wyglądem, ważna jest również publikowana treść. Jednak same słowa to za mało – tekst musi spełniać odpowiednie warunki, aby wyszukiwarka Google uznawała go za wartościowy. Co kryje się za tajemniczym skrótem EAT? I co najważniejsze – jak wpływa na pozycję strony w wysz...
Czytaj dalej...
• seo • strategia contentowa • content marketing