Ponad 4000 opisów produktów i kategorii w 6 różnych językach przez 18 miesięcy współpracy – tak w największym skrócie przedstawić można działania, prowadzone przez wielojęzyczną agencję copywriterską e-multicontent dla bimago. Tworzone przez nas treści stanowiły jeden z najważniejszych elementów kompleksowej strategii SEO marki i przyczyniły się do zwiększenia jej widoczności w sieci. W niektórych...
Czytaj dalej...
• case study • content dla e-commerce • wielojęzyczne treści
Wycena usług copywriterskich to temat, który rozpala ogromne emocje. Szczególnie, że stawki na rynku potrafią różnić się diametralnie i nierzadko klient, szukający osoby do napisania tekstu, dostaje oferty różniące się nawet o kilkaset procent. Od czego więc zależy wycena treści i czy wysokość stawki przekłada się na jakość ostatecznego tekstu?
...
Czytaj dalej...
• copywriting • wycena treści • wycena tekstów
Karta produktu, czyli tzw. listing, to ważny element sprzedaży w internecie. To dzięki niemu klient ma możliwość poznania artykułu, który go interesuje, uzyskania informacji na jego temat i odpowiedzi na swoje pytania. W zakupach dokonywanych on-line klient nie ma możliwości obejrzenia produktu na żywo, dlatego tak ważne jest zamieszczanie dobrych opisów.
...
Czytaj dalej...
• opisy produktów • marketplace • opisy na marketplace
Nieustannie rosnąca popularność branży e-commerce powoduje, że coraz więcej firm sięga po sprzedaż w sklepach internetowych i na platformach typu marketplace. Niestety, często na kartach produktu trafiamy na skopiowany opis producenta. Jest to niewątpliwie dużo szybszy i łatwiejszy sposób na uzupełnienie treści, niż sporządzenie unikatowego tekstu. To rozwiązanie ma jednak wiele wad i może nieść z...
Czytaj dalej...
• opis produktu • skuteczny opis produktu • sklepy internetowe
Optymalizacja strony pod względem SEO to ważny czynnik, wpływający na pozycjonowanie witryny. Oprócz działań związanych z budową i wyglądem, ważna jest również publikowana treść. Jednak same słowa to za mało – tekst musi spełniać odpowiednie warunki, aby wyszukiwarka Google uznawała go za wartościowy. Co kryje się za tajemniczym skrótem EAT? I co najważniejsze – jak wpływa na pozycję strony w wysz...
Czytaj dalej...
• seo • strategia contentowa • content marketing
Rok 2021 przyniósł wzrost liczby Polaków kupujących w internecie o 4 punkty procentowe w porównaniu z poprzednim. Co ciekawe jednak, do tej formy zakupów przekonani sią już nie tylko młodzi ludzie, ale również seniorzy. W tej grupie wiekowej wzrost zainteresowania zakupami online wyniósł aż 12%....
Czytaj dalej...
• e-commerce • e-handel • marketplace
Twój biznes dynamicznie się rozwija i otrzymujesz coraz więcej zapytań od klientów zagranicznych? Zależy Ci na rozbudowie firmy i rozszerzeniu działalności na mapie? A może Twoje produkty i usługi bardziej sprawdzą się na innym rynku niż rodzimy?...
Czytaj dalej...
• treści w obcych językach • content w obcych językach • tłumaczenie stron internetowych
Praca w branży kreatywnej nie należy do najłatwiejszych. Poza dużym zaangażowaniem, wymaga umiejętnego zarządzania wszystkimi projektami w czasie (i swoim czasem również), tak aby wszystkie zadania “dowieźć” w umówionym terminie. Dodatkowo obliguje do umiejętnego balansu między pracą zespołową, stałym kontaktem z teamem i klientami przy jednoczesnym skupieniu i koncentracji na realizacji własnych ...
Czytaj dalej...
• praca • planowanie • organizacja pracy