Przejdź dalej. Dodaj do koszyka. Wybierz metodę płatności. Te i inne krótkie komunikaty, hasła, komentarze czy zwięzłe instrukcje to tzw. microcopy. Odpowiedzialność za ich stworzenie coraz częściej przechodzi ze ścisłych umysłów programistów na kreatywne klawiatury copywriterów....
Czytaj dalej...
• microcopy • copywriting sprzedażowy • copywriting
Z tekstami w językach obcych mierzy się każdy, kto chce wyprowadzić swoją działalność poza granice kraju. Dla wielu oczywistym rozwiązaniem jest skorzystanie z popularnych automatycznych translatorów, co pozornie pozwala zredukować koszty. Dlaczego nie powinno się powierzać im treści, które mogą zaważyć na sukcesie marki?
...
Czytaj dalej...
• google translate • native speakerzy • SEO
Rozpoczęcie współpracy z agencją, świadczącą usługi kreatywne i copywriterskie to dla wielu firm nowość i duży krok w rozwoju przedsiębiorstwa. Zlecenie pewnych działań, mimo że idą za nimi duże korzyści, nie jest łatwe i daje poczucie utraty kontroli nad jakąś częścią działalności Waszej marki....
Czytaj dalej...
• copywriting • strategia contentowa • e-commerce
Zero waste to nie tylko jeden z przodujących lifestylowych trendów na świecie. Recykling jest bardzo mocno obecny w świecie content marketingu. Czym jest i dlaczego warto go wdrożyć w strategii komunikacji?
...
Czytaj dalej...
• recykling treści • blog • content marketing
Przygotowanie dobrych opisów produktów do sklepu internetowego to proces, który wymaga nie tylko tzw. lekkiego pióra, ale również wiedzy marketingowej i sprzedażowej. Wbrew pozorom skuteczne opisy produktów dla każdej z branż przygotowywane są w inny sposób. Liczy się specyfika grupy docelowej, proces zakupowy w sklepie stacjonarnym czy - co oczywiste - charakterystyka przedmiotów, które opisujemy...
Czytaj dalej...
• opisy produktów • branża fashion • e-commerce
Marzec 2020 roku na zawsze zapisze się w historii jako miesiąc, który z dnia na dzień przeniósł nasze życie do świata online. Wydawać by się mogło, że to wymarzony czas dla branży e-commerce. Czy jednak wszystkie e-sklepy zdały ten egzamin śpiewająco? I czy jest możliwe, żeby klienci dalej tak chętnie robili zakupy przez internet?...
Czytaj dalej...
• e-commerce • pandemia • content marketing
Wiele osób, tworząc sklepy internetowe, korzysta z usług programistów, informatyków czy grafików, niestety często pomijając copywriterów i ich rolę w budowaniu wizerunku marki. To duży błąd, który może doprowadzić do sytuacji, w której nawet najlepiej zbudowany sklep online zginie w morzu konkurencji....
Czytaj dalej...
• content marketing • e-commerce • sklep online
Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej to zadanie wymagające zaangażowania i współpracy specjalistów z kilku dziedzin. Nie tylko grafika, programisty, UX designera, ale również kogoś, kto jasno, precyzyjnie i skutecznie opisze ofertę firmy. Sama klarowność i merytoryczna poprawność przekazu to jednak nie wszystko! Odpowiednio napisane teksty przekładają się na przychylność wyszukiwarki Go...
Czytaj dalej...
• content marketing • agencja marketingowa • copywriter