Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej. Część druga
Czas czytania: 1 min
Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej. Część druga
Nasze źródła inspiracji to przysłowiowa studnia bez dna. Jak się okazało, poprzedni tekst to była tylko rozgrzewka. Dlatego wracamy do Was z drugą (i na pewno nie ostatnią) porcją nazwisk, kont w mediach społecznościowych i podcastów, na które zaglądamy w wolnym czasie.
Poprzednio polecaliśmy Wam konto o trendach. Można powiedzieć, że ten podcast w jakimś stopniu się z nimi łączy. To kilkanaście fascynujących odcinków, w których spekuluje się, a właściwie przewiduje, jak będzie wyglądała nasza rzeczywistość za te niecałe 20 lat. Jeśli interesują Was nowe technologie to to jest obowiązkowa pozycja na Waszej liście.
DIGITALKS
Kolejny podcast na naszej liście. I kolejny związany z nowymi technologiami. Postępująca cyfryzacja świata, mity z nią związane, a także kompetencje, które warto mieć to temat przewodni krótkich pogadanek (od niedawna w bardzo przyjaznej, podcastowej formie) Jowity Michalskiej, założycielki Digital University.
Instacademy
Marka założona przez Joannę Banaszewską uczy, jak profesjonalnie prowadzić konto na Instagramie. Specjaliści Akademii na bieżąco przeprowadzają nas przez meandry algorytmu aplikacji, podpowiadają, co zrobić, aby zwiększyć zaangażowanie pod postami i dzielą się swoimi sposobami na piękny, spójny feed. To duża dawka darmowej wiedzy, a z biznesowego punktu widzenia przykład na to, w jaki sposób zmonetyzować własną wiedzę i doświadczenie.
Natalia Sheveleva
Czyli @nataliaostory na Instagramie. Jeden z najciekawszych profili (a właściwie osób), który uczy, jak w 101% wykorzystać potencjał w treściach wideo. Nie tylko na IG, ale i na platformie Tik-tok. A nie musimy dodawać, jak wielka obecnie jest ich siła. Jej ujęcia, pomysły na kadry i nietuzinkowe przejścia naprawdę robią wrażenie.
Paweł Tkaczyk
I właściwie nic więcej nie trzeba pisać. Nazwisko, które jest marką samą w sobie na scenie marketingowej. Jego “Narratologia” czy “Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki” to jedne z podstawowych lektur dla osób związanych z branżą kreatywną. Dużą dawkę inspiracji i wiedzy dostarcza także blog marketera.
Robert B. Cialdini “Wywieranie wpływu na ludzi”
Sympatia, reguła wzajemności, społeczny dowód słuszności, autorytet, zaangażowanie, reguła niedostępności. To sześć reguł wpływu społecznego, które amerykański profesor psychologii opisał w swojej książce. Są niezastąpione na przykład w copywritingu sprzedażowym, podczas tworzenia kampanii reklamowych lub landing page’y, które mają wygenerować jak największy zysk.
Daria
Można napisać do niej w każdym języku… o ile Google Translate ma go w swojej bazie ;) W przerwach między ogarnianiem, pisaniem, łapaniem like’ów i researchowaniem poluje na bilety do teatru i na koncerty.
Oceń artykuł:
★★★★★
0
ilość ocen: 7średnia ocena: 5.0
Liczba akapitów: 12 • Liczba zdań: 29 • Liczba słów: 318
Czy e-commerce w Rumunii wciąż jest obszarem pełnym możliwości? Zdecydowanie tak! Ale jest to rynek coraz bardziej wymagający, gdzie elastyczność dostawy, przejrzystość oferty i dobra obsługa klienta stają się kluczowe. Spójrzmy na najnowsze dane i trendy, które kształtują rumuński e-commerce w 2025 roku....
Niemiecki rynek zakupów online to jeden z największych w Europie. Jeśli planujesz ekspansję zagraniczną, nie możesz go pominąć! Zanim jednak ruszysz z kampanią marketingową, zrozum, kto stoi po drugiej stronie ekranu, czego oczekują Twoi klienci oraz jakie rozwiązania technologiczne i logistyczne przyciągają ich dziś najbardziej. ...
Niemcy to nie tylko nasi sąsiedzi, ale też jeden z największych i najbardziej rozwiniętych rynków e-commerce w Europie. W 2024 roku jego wartość osiągnęła około 91 miliardów euro, a prognozy pokazują dalszy wzrost. Co więcej, już niemal 90% Niemców regularnie kupuje w sieci – i to nie tylko książki czy elektronikę. Rosnącą popularnością cieszą się również zakupy spożywcze, kosmetyki, produkty ekol...
W 2024 roku Google wprowadziło AI Overviews – generatywne podsumowania, które wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania i często dostarczają użytkownikowi kompletnej odpowiedzi jeszcze zanim kliknie w jakikolwiek link. Rok 2025 to moment, kiedy opcja ta zawitała do Polski i dlatego właśnie wszyscy twórcy treści i specjaliści SEO zadają sobie pytanie: jak tworzyć content, który przetrwa erę AI ...
Informujemy że, e-multicontent.pl wykorzystuje pliki cookies
w celu prawidłowego działania naszej witryny, a także w celach analitycznych i reklamowych.
Więcej o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies, możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności.
Daria
Można napisać do niej w każdym języku… o ile Google Translate ma go w swojej bazie ;) W przerwach między ogarnianiem, pisaniem, łapaniem like’ów i researchowaniem poluje na bilety do teatru i na koncerty.