Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza
Czas czytania: 2 min


Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza

Pozyskiwanie nowej wiedzy i inspiracji to nieodłączna część naszej pracy. Uwalnia kreatywność i pozwala na tworzenie jeszcze lepszych treści i strategii dla naszych klientów. Kogo i co czytamy?


Spis treści:

Obecnie wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Nasze social media codziennie zalewają dziesiątki nowych artykułów, postów, stories z newsami i branżowymi refleksjami. Te uzupełniają książki marketingowych (i nie tylko) ekspertów. Jakie pozycje stoją na naszych półkach i jakich twórców ostatnio odwiedzamy najczęściej? Poznajcie część naszych inspiracji.

Janina Bąk “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”

Nie będziemy ukrywać, że do Janiny mamy słabość od momentu kiedy jej blog to były po prostu szalenie długie posty na Facebooku. W międzyczasie Janina wydała bardzo wartościową książkę “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”, sprzedając ją za pomocą przemyślanej strategii - “kup ją”. Książka w bardzo przystępny sposób pozwala zrozumieć liczby i statystyki, a te w naszej branży zawsze trzeba mieć z tyłu głowy.

Franciszek Georgiew “Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”

Ta pozycja to must-read dla osób, które chcą poznać system reklamowy Facebooka jak własną kieszeń. Poparta wieloletnim i bardzo bogatym doświadczeniem pozwala na tworzenie i optymalizowanie skutecznych kampanii reklamowych. W tym miejscu nie możemy nie wspomnieć także o kanałach social media założyciela Tigers. To prawie codzienna dawka zakulisowego “mięsa”, inspiracji i okazja do podglądania rozwoju i światowej ekspansji tej digitalowej agencji.

Konto Trendradar

Kolej na profil na Instagramie - Trendradar. Bez znajomości trendów trudno planować długofalową strategię marketingową. Ich znajomość znacznie poszerza horyzonty i pozwala obrać właściwy kierunek rozwoju. A to miejsce w sieci jest ich prawdziwą kopalnią. Wchodząc na ten profil przygotujcie sobie duży kubek herbaty - przepadniecie na nim na długi czas.

Kasia Mistacoglu - worqshop

Będąc przy trendach nie można nie wspomnieć o Kasi z worqshop - Szefowej Trendów i Marketingu u Pani Swojego Czasu. Poza tym, że samo konto jest pełne inspiracji i refleksji strategiczno-marketingowych, Kasia Mistacoglu wydała e-booka: „#WORQBOOK BANK POMYSŁÓW”. Czyli w dużym skrócie: wszystko o contencie. O tym, jak tworzyć kreatywne treści i sypać z nimi jak z rękawa, jak je planować, recyklingować i w końcu - jak je selekcjonować.

Appelo Jurgen “Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile”

Każda firma powinna działać jak dobrze naoliwiona maszyna. A jej siłą napędową są ludzie. Ważne, żeby wiedzieć, jak nimi zarządzać. Jednak tak, aby nie rządzić, a rozmawiać i prowadzić tak, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał jednostki i przekuć go na sukces całego zespołu. Mimo że Jurgen tę pozycję napisał z myślą o zespołach programistów, to tak naprawdę jego teorie i doświadczenie można zaadaptować w każdej firmie.

Artur Jabłoński

Tak po prostu. To jedna z tych osób, które warto na bieżąco śledzić. Jego fanpage i blog to skarbnica wiedzy o copywritingu, content marketingu i social mediach. Wystarczy tam zajrzeć od czasu do czasu i zaczytać się w rynkowych nowościach.



avatar

Daria

...



Oceń artykuł:

0

   

Liczba akapitów: 13 • Liczba zdań: 38 • Liczba słów: 437

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz...






animacja blog o copywritingu, tłumaczeniach, seo, stronach internetowych, e-commerce, marketplace

Przeczytaj więcej:

Czym jest transkreacja? Pojęcie “transkreacja” to polski odpowiednik słowatranscreation, będącego połączeniem słów translation (tłumaczenie) oraz creation (tworzenie). Transkreację możemy więc w bardziej opisowy sposób nazywać kreatywnym tłumaczeniem lub adaptacją tekstu do języka docelowego. O ile więc tłumaczenie polega przede wszystkim na jak najwierniejszym przekazaniu sensu tekstu wyjściowego…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Jakie wytyczne powinien spełniać dobry tekst na marketplace Amazon? Jakie są niezbędne elementy w karcie produktu? A przede wszystkim: jak sprawić, żeby opis był skuteczny? Dobry listing na Amazon – wytyczne Dobry opis produktu to podstawa sprzedaży w internecie. To dzięki niemu klient ma możliwość poznania wszystkich szczegółów danego przedmiotu, bez konieczności oglądania go na żywo. Opis jest…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

1. Tło współpracy Bimago to jeden z liderów polskiej branży e-commerce w dziedzinie dekoracji wnętrz, oferujący przede wszystkim najwyższej jakości plakaty, obrazy, fototapety i tapety. Firma powstała w 2004 roku i w ciągu 15 lat istnienia z małej, lokalnej pracowni artystycznej przekształciła się w międzynarodową markę o globalnym zasięgu. Klienci mają obecnie do wyboru ponad 30 000 autorskich…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Stawki za copywriting – dlaczego tak się różnią? Żyjemy w czasach, w których każdego dnia zalewani jesteśmy morzem treści - dziesiątkami artykułów branżowych, setkami newsów informacyjnych, tysiącami wpisów blogowych i milionami postów w mediach społecznościowych. Czy każdy z tych tekstów ma taką samą wartość merytoryczną, napisany jest równie ciekawym językiem i wzbudza w nas podobne emocje…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami