Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza
Czas czytania: 2 min
Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza
Pozyskiwanie nowej wiedzy i inspiracji to nieodłączna część naszej pracy. Uwalnia kreatywność i pozwala na tworzenie jeszcze lepszych treści i strategii dla naszych klientów. Kogo i co czytamy?
Obecnie wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Nasze social media codziennie zalewają dziesiątki nowych artykułów, postów, stories z newsami i branżowymi refleksjami. Te uzupełniają książki marketingowych (i nie tylko) ekspertów. Jakie pozycje stoją na naszych półkach i jakich twórców ostatnio odwiedzamy najczęściej? Poznajcie część naszych inspiracji.
Janina Bąk “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”
Nie będziemy ukrywać, że do Janiny mamy słabość od momentu kiedy jej blog to były po prostu szalenie długie posty na Facebooku. W międzyczasie Janina wydała bardzo wartościową książkę “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”, sprzedając ją za pomocą przemyślanej strategii - “kup ją”. Książka w bardzo przystępny sposób pozwala zrozumieć liczby i statystyki, a te w naszej branży zawsze trzeba mieć z tyłu głowy.
Franciszek Georgiew “Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”
Ta pozycja to must-read dla osób, które chcą poznać system reklamowy Facebooka jak własną kieszeń. Poparta wieloletnim i bardzo bogatym doświadczeniem pozwala na tworzenie i optymalizowanie skutecznych kampanii reklamowych. W tym miejscu nie możemy nie wspomnieć także o kanałach social media założyciela Tigers. To prawie codzienna dawka zakulisowego “mięsa”, inspiracji i okazja do podglądania rozwoju i światowej ekspansji tej digitalowej agencji.
Konto Trendradar
Kolej na profil na Instagramie - Trendradar. Bez znajomości trendów trudno planować długofalową strategię marketingową. Ich znajomość znacznie poszerza horyzonty i pozwala obrać właściwy kierunek rozwoju. A to miejsce w sieci jest ich prawdziwą kopalnią. Wchodząc na ten profil przygotujcie sobie duży kubek herbaty - przepadniecie na nim na długi czas.
Kasia Mistacoglu - worqshop
Będąc przy trendach nie można nie wspomnieć o Kasi z worqshop - Szefowej Trendów i Marketingu u Pani Swojego Czasu. Poza tym, że samo konto jest pełne inspiracji i refleksji strategiczno-marketingowych, Kasia Mistacoglu wydała e-booka: „#WORQBOOK BANK POMYSŁÓW”. Czyli w dużym skrócie: wszystko o contencie. O tym, jak tworzyć kreatywne treści i sypać z nimi jak z rękawa, jak je planować, recyklingować i w końcu - jak je selekcjonować.
Appelo Jurgen “Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile”
Każda firma powinna działać jak dobrze naoliwiona maszyna. A jej siłą napędową są ludzie. Ważne, żeby wiedzieć, jak nimi zarządzać. Jednak tak, aby nie rządzić, a rozmawiać i prowadzić tak, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał jednostki i przekuć go na sukces całego zespołu. Mimo że Jurgen tę pozycję napisał z myślą o zespołach programistów, to tak naprawdę jego teorie i doświadczenie można zaadaptować w każdej firmie.
Artur Jabłoński
Tak po prostu. To jedna z tych osób, które warto na bieżąco śledzić. Jego fanpage i blog to skarbnica wiedzy o copywritingu, content marketingu i social mediach. Wystarczy tam zajrzeć od czasu do czasu i zaczytać się w rynkowych nowościach.
Daria
Można napisać do niej w każdym języku… o ile Google Translate ma go w swojej bazie ;) W przerwach między ogarnianiem, pisaniem, łapaniem like’ów i researchowaniem poluje na bilety do teatru i na koncerty.
Oceń artykuł:
★★★★★
0
ilość ocen: 6średnia ocena: 5.0
Liczba akapitów: 13 • Liczba zdań: 38 • Liczba słów: 437
Opisy kategorii to nie tylko wypełniacz treści – to jeden z najmocniejszych filarów SEO w e-commerce. Raport Senuto z 2025 r. na podstawie analizy 250 największych sklepów internetowych w Polsce pokazuje, że dobrze przygotowany opis kategorii realnie wpływa na widoczność sklepu w Google. Zobacz, jak wykorzystać ten potencjał – także w sklepach wielojęzycznych....
Czy e-commerce w Rumunii wciąż jest obszarem pełnym możliwości? Zdecydowanie tak! Ale jest to rynek coraz bardziej wymagający, gdzie elastyczność dostawy, przejrzystość oferty i dobra obsługa klienta stają się kluczowe. Spójrzmy na najnowsze dane i trendy, które kształtują rumuński e-commerce w 2025 roku....
Niemiecki rynek zakupów online to jeden z największych w Europie. Jeśli planujesz ekspansję zagraniczną, nie możesz go pominąć! Zanim jednak ruszysz z kampanią marketingową, zrozum, kto stoi po drugiej stronie ekranu, czego oczekują Twoi klienci oraz jakie rozwiązania technologiczne i logistyczne przyciągają ich dziś najbardziej. ...
Niemcy to nie tylko nasi sąsiedzi, ale też jeden z największych i najbardziej rozwiniętych rynków e-commerce w Europie. W 2024 roku jego wartość osiągnęła około 91 miliardów euro, a prognozy pokazują dalszy wzrost. Co więcej, już niemal 90% Niemców regularnie kupuje w sieci – i to nie tylko książki czy elektronikę. Rosnącą popularnością cieszą się również zakupy spożywcze, kosmetyki, produkty ekol...
Informujemy że, e-multicontent.pl wykorzystuje pliki cookies
w celu prawidłowego działania naszej witryny, a także w celach analitycznych i reklamowych.
Więcej o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies, możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności.
Daria
Można napisać do niej w każdym języku… o ile Google Translate ma go w swojej bazie ;) W przerwach między ogarnianiem, pisaniem, łapaniem like’ów i researchowaniem poluje na bilety do teatru i na koncerty.