Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza


Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza

Pozyskiwanie nowej wiedzy i inspiracji to nieodłączna część naszej pracy. Uwalnia kreatywność i pozwala na tworzenie jeszcze lepszych treści i strategii dla naszych klientów. Kogo i co czytamy?


Spis treści:

Obecnie wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Nasze social media codziennie zalewają dziesiątki nowych artykułów, postów, stories z newsami i branżowymi refleksjami. Te uzupełniają książki marketingowych (i nie tylko) ekspertów. Jakie pozycje stoją na naszych półkach i jakich twórców ostatnio odwiedzamy najczęściej? Poznajcie część naszych inspiracji.

Janina Bąk “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”

Nie będziemy ukrywać, że do Janiny mamy słabość od momentu kiedy jej blog to były po prostu szalenie długie posty na Facebooku. W międzyczasie Janina wydała bardzo wartościową książkę “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”, sprzedając ją za pomocą przemyślanej strategii - “kup ją”. Książka w bardzo przystępny sposób pozwala zrozumieć liczby i statystyki, a te w naszej branży zawsze trzeba mieć z tyłu głowy.

Franciszek Georgiew “Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”

Ta pozycja to must-read dla osób, które chcą poznać system reklamowy Facebooka jak własną kieszeń. Poparta wieloletnim i bardzo bogatym doświadczeniem pozwala na tworzenie i optymalizowanie skutecznych kampanii reklamowych. W tym miejscu nie możemy nie wspomnieć także o kanałach social media założyciela Tigers. To prawie codzienna dawka zakulisowego “mięsa”, inspiracji i okazja do podglądania rozwoju i światowej ekspansji tej digitalowej agencji.

Konto Trendradar

Kolej na profil na Instagramie - Trendradar. Bez znajomości trendów trudno planować długofalową strategię marketingową. Ich znajomość znacznie poszerza horyzonty i pozwala obrać właściwy kierunek rozwoju. A to miejsce w sieci jest ich prawdziwą kopalnią. Wchodząc na ten profil przygotujcie sobie duży kubek herbaty - przepadniecie na nim na długi czas.

Kasia Mistacoglu - worqshop

Będąc przy trendach nie można nie wspomnieć o Kasi z worqshop - Szefowej Trendów i Marketingu u Pani Swojego Czasu. Poza tym, że samo konto jest pełne inspiracji i refleksji strategiczno-marketingowych, Kasia Mistacoglu wydała e-booka: „#WORQBOOK BANK POMYSŁÓW”. Czyli w dużym skrócie: wszystko o contencie. O tym, jak tworzyć kreatywne treści i sypać z nimi jak z rękawa, jak je planować, recyklingować i w końcu - jak je selekcjonować.

Appelo Jurgen “Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile”

Każda firma powinna działać jak dobrze naoliwiona maszyna. A jej siłą napędową są ludzie. Ważne, żeby wiedzieć, jak nimi zarządzać. Jednak tak, aby nie rządzić, a rozmawiać i prowadzić tak, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał jednostki i przekuć go na sukces całego zespołu. Mimo że Jurgen tę pozycję napisał z myślą o zespołach programistów, to tak naprawdę jego teorie i doświadczenie można zaadaptować w każdej firmie.

Artur Jabłoński

Tak po prostu. To jedna z tych osób, które warto na bieżąco śledzić. Jego fanpage i blog to skarbnica wiedzy o copywritingu, content marketingu i social mediach. Wystarczy tam zajrzeć od czasu do czasu i zaczytać się w rynkowych nowościach.



Autor: Daria

Oceń artykuł:

0

   

Tagi:

  • marketing

  • inspiracje

  • agile

  • trendy






animacja blog

Przeczytaj więcej:

Pewien profesor po skończonym wykładzie spotkał swojego znajomego po fachu. Na pytanie, jak mu poszedł wykład, odpowiedział: “Świetnie! Nic nie zrozumieli”. Można odnieść wrażenie, że podobne założenie mieli (lub nadal mają) twórcy pism urzędowych, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Pisane trudnym, zawiłym językiem sprawiają, że na widok koperty z odpowiednim stemplem niejednemu z nas…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin pinterest 

Słowa zmieniające rzeczywistość 900 milionów dolarów. Taką kwotę przez pomyłkę przelał bank Citi wierzycielom. Powód? Zbyt skomplikowany i nieintuicyjny interfejs, który wprowadził w błąd pracowników banku. Prawdopodobnie jasno opisane i wyjaśnione okna formularza oszczędziłyby wielu nerwów i…. 500 milionów dolarów. Resztę tej kwoty, w wyniku dobrej woli wierzycieli, udało się odzyskać. Przyrost…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin pinterest 

Skoro czytacie ten tekst, wiecie, że nie możecie już dłużej działać samodzielnie, a przekazanie pewnego obszaru Waszego biznesu, odciąży Waszą głowę i pozwoli skupić się na tym, co robicie najlepiej. Aby współpraca między nami przebiegała jak najbardziej “gładko” i efektywnie, warto pamiętać o kilku zasadach. To nasze “przykazania”, zasady współpracy, które powstały na bazie naszych doświadczeń…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin pinterest 


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami