Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej. Część druga
Czas czytania: 1 min


Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej. Część druga

Nasze źródła inspiracji to przysłowiowa studnia bez dna. Jak się okazało, poprzedni tekst to była tylko rozgrzewka. Dlatego wracamy do Was z drugą (i na pewno nie ostatnią) porcją nazwisk, kont w mediach społecznościowych i podcastów, na które zaglądamy w wolnym czasie.


Spis treści:

Podcast “Człowiek 2040”

Poprzednio polecaliśmy Wam konto o trendach. Można powiedzieć, że ten podcast w jakimś stopniu się z nimi łączy. To kilkanaście fascynujących odcinków, w których spekuluje się, a właściwie przewiduje, jak będzie wyglądała nasza rzeczywistość za te niecałe 20 lat. Jeśli interesują Was nowe technologie to to jest obowiązkowa pozycja na Waszej liście.

#DIGITALKS

Kolejny podcast na naszej liście. I kolejny związany z nowymi technologiami. Postępująca cyfryzacja świata, mity z nią związane, a także kompetencje, które warto mieć to temat przewodni krótkich pogadanek (od niedawna w bardzo przyjaznej, podcastowej formie) Jowity Michalskiej, założycielki Digital University.

Instacademy

Marka założona przez Joannę Banaszewską uczy, jak profesjonalnie prowadzić konto na Instagramie. Specjaliści Akademii na bieżąco przeprowadzają nas przez meandry algorytmu aplikacji, podpowiadają, co zrobić, aby zwiększyć zaangażowanie pod postami i dzielą się swoimi sposobami na piękny, spójny feed. To duża dawka darmowej wiedzy, a z biznesowego punktu widzenia przykład na to, w jaki sposób zmonetyzować własną wiedzę i doświadczenie.

Natalia Sheveleva

Czyli @nataliaostory na Instagramie. Jeden z najciekawszych profili (a właściwie osób), który uczy, jak w 101% wykorzystać potencjał w treściach wideo. Nie tylko na IG, ale i na platformie Tik-tok. A nie musimy dodawać, jak wielka obecnie jest ich siła. Jej ujęcia, pomysły na kadry i nietuzinkowe przejścia naprawdę robią wrażenie.

Paweł Tkaczyk

I właściwie nic więcej nie trzeba pisać. Nazwisko, które jest marką samą w sobie na scenie marketingowej. Jego “Narratologia” czy “Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki” to jedne z podstawowych lektur dla osób związanych z branżą kreatywną. Dużą dawkę inspiracji i wiedzy dostarcza także blog marketera.

Robert B. Cialdini “Wywieranie wpływu na ludzi”

Sympatia, reguła wzajemności, społeczny dowód słuszności, autorytet, zaangażowanie, reguła niedostępności. To sześć reguł wpływu społecznego, które amerykański profesor psychologii opisał w swojej książce. Są niezastąpione na przykład w copywritingu sprzedażowym, podczas tworzenia kampanii reklamowych lub landing page’y, które mają wygenerować jak największy zysk.



avatar

Daria

...



Oceń artykuł:

0

   

Liczba akapitów: 12 • Liczba zdań: 29 • Liczba słów: 318

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz...






animacja blog o copywritingu, tłumaczeniach, seo, stronach internetowych, e-commerce, marketplace

Przeczytaj więcej:

1. Tło współpracy Bimago to jeden z liderów polskiej branży e-commerce w dziedzinie dekoracji wnętrz, oferujący przede wszystkim najwyższej jakości plakaty, obrazy, fototapety i tapety. Firma powstała w 2004 roku i w ciągu 15 lat istnienia z małej, lokalnej pracowni artystycznej przekształciła się w międzynarodową markę o globalnym zasięgu. Klienci mają obecnie do wyboru ponad 30 000 autorskich…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Stawki za copywriting – dlaczego tak się różnią? Żyjemy w czasach, w których każdego dnia zalewani jesteśmy morzem treści - dziesiątkami artykułów branżowych, setkami newsów informacyjnych, tysiącami wpisów blogowych i milionami postów w mediach społecznościowych. Czy każdy z tych tekstów ma taką samą wartość merytoryczną, napisany jest równie ciekawym językiem i wzbudza w nas podobne emocje…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

O tym, jak przygotować opis na aukcje internetowe pisaliśmy już wcześniej. Dziś skupimy się na jednym z gigantów na polskim rynku, czyli Allegro. Jak donosi raport Gemius, to właśnie Allegro jest najczęściej kojarzonym serwisem zakupowym w kraju i z jego usług korzysta największa rzesza internautów (więcej o raporcie przeczytasz w naszym podsumowaniu 2021 roku w e-commerce). Jak zatem powinny…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Co może stać się w przypadku, gdy zamiast tworzyć własne treści, sklep skopiuje gotowy tekst od producenta? Jak na powielony opis reaguje klient i wyszukiwarka Google? Dlaczego warto postawić na własne, unikatowe opisy produktu? Opis producenta a prawa autorskie Tekst opublikowany w internecie może być w świetle prawa postrzegany jako utwór, mający prawa autorskie. Jest to szczególnie istotne, gdy…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami