Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej. Część druga
Czas czytania: 1 min


Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej. Część druga

Nasze źródła inspiracji to przysłowiowa studnia bez dna. Jak się okazało, poprzedni tekst to była tylko rozgrzewka. Dlatego wracamy do Was z drugą (i na pewno nie ostatnią) porcją nazwisk, kont w mediach społecznościowych i podcastów, na które zaglądamy w wolnym czasie.


Spis treści:

Podcast “Człowiek 2040”

Poprzednio polecaliśmy Wam konto o trendach. Można powiedzieć, że ten podcast w jakimś stopniu się z nimi łączy. To kilkanaście fascynujących odcinków, w których spekuluje się, a właściwie przewiduje, jak będzie wyglądała nasza rzeczywistość za te niecałe 20 lat. Jeśli interesują Was nowe technologie to to jest obowiązkowa pozycja na Waszej liście.

#DIGITALKS

Kolejny podcast na naszej liście. I kolejny związany z nowymi technologiami. Postępująca cyfryzacja świata, mity z nią związane, a także kompetencje, które warto mieć to temat przewodni krótkich pogadanek (od niedawna w bardzo przyjaznej, podcastowej formie) Jowity Michalskiej, założycielki Digital University.

Instacademy

Marka założona przez Joannę Banaszewską uczy, jak profesjonalnie prowadzić konto na Instagramie. Specjaliści Akademii na bieżąco przeprowadzają nas przez meandry algorytmu aplikacji, podpowiadają, co zrobić, aby zwiększyć zaangażowanie pod postami i dzielą się swoimi sposobami na piękny, spójny feed. To duża dawka darmowej wiedzy, a z biznesowego punktu widzenia przykład na to, w jaki sposób zmonetyzować własną wiedzę i doświadczenie.

Natalia Sheveleva

Czyli @nataliaostory na Instagramie. Jeden z najciekawszych profili (a właściwie osób), który uczy, jak w 101% wykorzystać potencjał w treściach wideo. Nie tylko na IG, ale i na platformie Tik-tok. A nie musimy dodawać, jak wielka obecnie jest ich siła. Jej ujęcia, pomysły na kadry i nietuzinkowe przejścia naprawdę robią wrażenie.

Paweł Tkaczyk

I właściwie nic więcej nie trzeba pisać. Nazwisko, które jest marką samą w sobie na scenie marketingowej. Jego “Narratologia” czy “Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki” to jedne z podstawowych lektur dla osób związanych z branżą kreatywną. Dużą dawkę inspiracji i wiedzy dostarcza także blog marketera.

Robert B. Cialdini “Wywieranie wpływu na ludzi”

Sympatia, reguła wzajemności, społeczny dowód słuszności, autorytet, zaangażowanie, reguła niedostępności. To sześć reguł wpływu społecznego, które amerykański profesor psychologii opisał w swojej książce. Są niezastąpione na przykład w copywritingu sprzedażowym, podczas tworzenia kampanii reklamowych lub landing page’y, które mają wygenerować jak największy zysk.



avatar

Daria

...



Oceń artykuł:

0

   

Liczba akapitów: 12 • Liczba zdań: 29 • Liczba słów: 318

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz...






animacja blog o copywritingu, tłumaczeniach, seo, stronach internetowych, e-commerce, marketplace

Przeczytaj więcej:

Popularność Black Friday oraz wysokie statystyki sprzedaży w tym okresie to idealna okazja dla właścicieli sklepów do promowania oferowanych przez siebie produktów. Dobrze poprowadzona kampania marketingowa oraz odpowiednie przygotowanie strony internetowej sklepu, w połączeniu z atrakcyjnymi ofertami cenowymi, to klucz do sukcesu. Na co warto zwrócić uwagę podczas przygotowań e-sklepu do…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Tłumacząc swoją ofertę oraz treści na stronie e-sklepu zwykle skupiamy się na poprawności językowej, podczas gdy przede wszystkim powinniśmy pamiętać o swoim kliencie. Jego zwyczaje zakupowe, sposób komunikacji czy krąg kulturowy mają ogromny wpływ na odbiór tekstów. Bezpośredni przekład nawet najlepszych tekstów przygotowanych w języku polskim może nie przynieść pożądanego efektu na zagranicznym…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Jak obecna sytuacja wpływa na branżę e-commerce? Rok 2022 zamiast czasu stabilizacji przyniósł nowe zjawiska, które w bezpośredni sposób wpłynęły na e-handel. Wojna w Ukrainie, wysoka inflacja, podwyżki stóp procentowych oraz wzrost cen produktów i paliw sprawiają, że sklepom coraz trudniej utrzymać dotychczasowy wysoki poziom sprzedaży. Po pierwszej fali fascynacji komfortem zakupów online…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 

Czym jest transkreacja? Pojęcie “transkreacja” to polski odpowiednik słowatranscreation, będącego połączeniem słów translation (tłumaczenie) oraz creation (tworzenie). Transkreację możemy więc w bardziej opisowy sposób nazywać kreatywnym tłumaczeniem lub adaptacją tekstu do języka docelowego. O ile więc tłumaczenie polega przede wszystkim na jak najwierniejszym przekazaniu sensu tekstu wyjściowego…

Czytaj dalej...

facebook twitter linkedin 


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami