Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza

Czas czytania: 2 min

Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza
Co i kogo czytać, aby wiedzieć więcej? Część pierwsza

Pozyskiwanie nowej wiedzy i inspiracji to nieodłączna część naszej pracy. Uwalnia kreatywność i pozwala na tworzenie jeszcze lepszych treści i strategii dla naszych klientów. Kogo i co czytamy?


Spis treści:


Obecnie wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Nasze social media codziennie zalewają dziesiątki nowych artykułów, postów, stories z newsami i branżowymi refleksjami. Te uzupełniają książki marketingowych (i nie tylko) ekspertów. Jakie pozycje stoją na naszych półkach i jakich twórców ostatnio odwiedzamy najczęściej? Poznajcie część naszych inspiracji.

Janina Bąk “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”

Nie będziemy ukrywać, że do Janiny mamy słabość od momentu kiedy jej blog to były po prostu szalenie długie posty na Facebooku. W międzyczasie Janina wydała bardzo wartościową książkę “Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla?”, sprzedając ją za pomocą przemyślanej strategii - “kup ją”. Książka w bardzo przystępny sposób pozwala zrozumieć liczby i statystyki, a te w naszej branży zawsze trzeba mieć z tyłu głowy.

Franciszek Georgiew “Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”

Ta pozycja to must-read dla osób, które chcą poznać system reklamowy Facebooka jak własną kieszeń. Poparta wieloletnim i bardzo bogatym doświadczeniem pozwala na tworzenie i optymalizowanie skutecznych kampanii reklamowych. W tym miejscu nie możemy nie wspomnieć także o kanałach social media założyciela Tigers. To prawie codzienna dawka zakulisowego “mięsa”, inspiracji i okazja do podglądania rozwoju i światowej ekspansji tej digitalowej agencji.

Konto Trendradar

Kolej na profil na Instagramie - Trendradar. Bez znajomości trendów trudno planować długofalową strategię marketingową. Ich znajomość znacznie poszerza horyzonty i pozwala obrać właściwy kierunek rozwoju. A to miejsce w sieci jest ich prawdziwą kopalnią. Wchodząc na ten profil przygotujcie sobie duży kubek herbaty - przepadniecie na nim na długi czas.

Kasia Mistacoglu - worqshop

Będąc przy trendach nie można nie wspomnieć o Kasi z worqshop - Szefowej Trendów i Marketingu u Pani Swojego Czasu. Poza tym, że samo konto jest pełne inspiracji i refleksji strategiczno-marketingowych, Kasia Mistacoglu wydała e-booka: „#WORQBOOK BANK POMYSŁÓW”. Czyli w dużym skrócie: wszystko o contencie. O tym, jak tworzyć kreatywne treści i sypać z nimi jak z rękawa, jak je planować, recyklingować i w końcu - jak je selekcjonować.

Appelo Jurgen “Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile”

Każda firma powinna działać jak dobrze naoliwiona maszyna. A jej siłą napędową są ludzie. Ważne, żeby wiedzieć, jak nimi zarządzać. Jednak tak, aby nie rządzić, a rozmawiać i prowadzić tak, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał jednostki i przekuć go na sukces całego zespołu. Mimo że Jurgen tę pozycję napisał z myślą o zespołach programistów, to tak naprawdę jego teorie i doświadczenie można zaadaptować w każdej firmie.

Artur Jabłoński

Tak po prostu. To jedna z tych osób, które warto na bieżąco śledzić. Jego fanpage i blog to skarbnica wiedzy o copywritingu, content marketingu i social mediach. Wystarczy tam zajrzeć od czasu do czasu i zaczytać się w rynkowych nowościach.



avatar

Daria

Można napisać do niej w każdym języku… o ile Google Translate ma go w swojej bazie ;) W przerwach między ogarnianiem, pisaniem, łapaniem like’ów i researchowaniem poluje na bilety do teatru i na koncerty.



Oceń artykuł:

0

ilość ocen: 6   średnia ocena: 5.0

Liczba akapitów: 13 • Liczba zdań: 38 • Liczba słów: 437

avatar

Georgios Lazaridis

01:0 01.12.2021

Ciekawy i inspirujący artykuł, warto sprawdzić powyższych autorów :)






animacja blog o copywritingu, tłumaczeniach, seo, stronach internetowych, e-commerce, marketplace

Przeczytaj więcej:

Black Friday 2025 już 28 listopada. Co roku przyciąga on prawdziwych łowców okazji. Pierwsze skojarzenia, jakie mogą przychodzić ze świętem promocji to m.in. sztuczne obniżki. Te i inne nieuczciwe praktyki miały zostać ukrócone przez dyrektywę Omnibus, wprowadzoną w 2023. W 2025 do praw chroniących konsumentów dołącza unijny Digital Services Act (DSA). Jak regulacje przekładają się na Black Friday...

Czytaj dalej...

• black friday   • cyber monday   • Digital Services Act

facebook twitter linkedin 

AI potrafi błyskawicznie przetłumaczyć tekst, ale w przypadku języka rumuńskiego bardzo często nie oddaje tego, co najważniejsze – sensu, tonu i naturalnego brzmienia. Radu, tłumacz języka rumuńskiego, wyjaśnia, dlaczego automatyczne tłumaczenia wymagają korekty i jakich błędów najczęściej się w nich dopuszczają....

Czytaj dalej...

• sztuczna inteligencja   • e-commerce   • sklep online

facebook twitter linkedin 

Czy Twoja marka pojawia się w sieci — nawet tam, gdzie nikt nie zostawił linku? Wzmianki o marce, choć często niedoceniane, mają dziś ogromne znaczenie dla pozycjonowania, wiarygodności i rozpoznawalności biznesu. To właśnie dzięki nim algorytmy wyszukiwarek „uczą się”, że Twoja firma istnieje, działa w określonej branży i jest godna zaufania. A dla użytkowników — każda wzmianka to kolejny dowód, ...

Czytaj dalej...

• brand mention   • wzmianki o marce   • PR

facebook twitter linkedin 

Użytkownik coraz rzadziej zaczyna zakupy od wejścia na stronę konkretnego sklepu – dziś o sukcesie marek decydują dane, tempo reakcji i sposób, w jaki produkt zostaje zaprezentowany w sieci. O tym, jak wygląda dziś rywalizacja o uwagę konsumenta, dlaczego analiza contentu produktowego staje się kluczowym narzędziem sprzedaży oraz jak sztuczna inteligencja wpływa na decyzje zakupowe, opowiada Miłos...

Czytaj dalej...

• digital shelf   • e-commerce   • brandly360

facebook twitter linkedin 


wróć na bloga

wróć na stronę

skontaktuj się z nami




🍪  Zgoda na pliki cookies
Informujemy że, e-multicontent.pl wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego działania naszej witryny, a także w celach analitycznych i reklamowych.

Więcej o tym, jak wykorzystujemy pliki cookies, możesz dowiedzieć się w naszej Polityce Prywatności.