Rozpoczęcie współpracy z agencją, świadczącą usługi kreatywne i copywriterskie to dla wielu firm nowość i duży krok w rozwoju przedsiębiorstwa. Zlecenie pewnych działań, mimo że idą za nimi duże korzyści, nie jest łatwe i daje poczucie utraty kontroli nad jakąś częścią działalności Waszej marki....
Czytaj dalej...
• copywriting • strategia contentowa • e-commerce
Zero waste to nie tylko jeden z przodujących lifestylowych trendów na świecie. Recykling jest bardzo mocno obecny w świecie content marketingu. Czym jest i dlaczego warto go wdrożyć w strategii komunikacji?
...
Czytaj dalej...
• recykling treści • blog • content marketing
Przygotowanie dobrych opisów produktów do sklepu internetowego to proces, który wymaga nie tylko tzw. lekkiego pióra, ale również wiedzy marketingowej i sprzedażowej. Wbrew pozorom skuteczne opisy produktów dla każdej z branż przygotowywane są w inny sposób. Liczy się specyfika grupy docelowej, proces zakupowy w sklepie stacjonarnym czy - co oczywiste - charakterystyka przedmiotów, które opisujemy...
Czytaj dalej...
• opisy produktów • branża fashion • e-commerce
Marzec 2020 roku na zawsze zapisze się w historii jako miesiąc, który z dnia na dzień przeniósł nasze życie do świata online. Wydawać by się mogło, że to wymarzony czas dla branży e-commerce. Czy jednak wszystkie e-sklepy zdały ten egzamin śpiewająco? I czy jest możliwe, żeby klienci dalej tak chętnie robili zakupy przez internet?...
Czytaj dalej...
• e-commerce • pandemia • content marketing
Wiele osób, tworząc sklepy internetowe, korzysta z usług programistów, informatyków czy grafików, niestety często pomijając copywriterów i ich rolę w budowaniu wizerunku marki. To duży błąd, który może doprowadzić do sytuacji, w której nawet najlepiej zbudowany sklep online zginie w morzu konkurencji....
Czytaj dalej...
• content marketing • e-commerce • sklep online
Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej to zadanie wymagające zaangażowania i współpracy specjalistów z kilku dziedzin. Nie tylko grafika, programisty, UX designera, ale również kogoś, kto jasno, precyzyjnie i skutecznie opisze ofertę firmy. Sama klarowność i merytoryczna poprawność przekazu to jednak nie wszystko! Odpowiednio napisane teksty przekładają się na przychylność wyszukiwarki Go...
Czytaj dalej...
• content marketing • agencja marketingowa • copywriter
Początek marca okazał się być rewolucyjnym momentem dla rodzimego rynku e-commerce. We wtorek 2.03.2021 wystartowała bowiem polska wersja serwisu Amazon, czyli prawdziwego króla światowego handlu internetowego. Podobnie jak wielu miłośników zakupów online ucieszyliśmy się z tej niespodzianki i gruntownie sprawdziliśmy, jak prezentuje się marketplace w wersji polskiej. Uwagę zwróciliśmy jednak nie ...
Czytaj dalej...
• amazon • opis produktu • marketplace
Wymyślenie nowych tematów na blog firmowy potrafi sprawić nie lada kłopot. Dlatego dzielimy się naszymi sprawdzonymi sposobami, jak sobie poradzić z tym zadaniem....
Czytaj dalej...
• e-commerce • blog firmowy • tematy na blog