Praca w branży kreatywnej nie należy do najłatwiejszych. Poza dużym zaangażowaniem, wymaga umiejętnego zarządzania wszystkimi projektami w czasie (i swoim czasem również), tak aby wszystkie zadania “dowieźć” w umówionym terminie. Dodatkowo obliguje do umiejętnego balansu między pracą zespołową, stałym kontaktem z teamem i klientami przy jednoczesnym skupieniu i koncentracji na realizacji własnych ...
Czytaj dalej...
• praca • planowanie • organizacja pracy
Nasze źródła inspiracji to przysłowiowa studnia bez dna. Jak się okazało, poprzedni tekst to była tylko rozgrzewka. Dlatego wracamy do Was z drugą (i na pewno nie ostatnią) porcją nazwisk, kont w mediach społecznościowych i podcastów, na które zaglądamy w wolnym czasie.
...
Czytaj dalej...
• marketing • inspiracje • instagram
Pozyskiwanie nowej wiedzy i inspiracji to nieodłączna część naszej pracy. Uwalnia kreatywność i pozwala na tworzenie jeszcze lepszych treści i strategii dla naszych klientów. Kogo i co czytamy?
...
Czytaj dalej...
• marketing • inspiracje • agile
Standard plain language, czyli prosty język polski, zaczął zakorzeniać się w naszej świadomości językowej około 10 lat temu. Czym tak naprawdę jest ten sposób pisania, a także podążający za nim jak cień współczynnik FOG?
...
Czytaj dalej...
• plain language • prosty język polski • język urzędowy
Przejdź dalej. Dodaj do koszyka. Wybierz metodę płatności. Te i inne krótkie komunikaty, hasła, komentarze czy zwięzłe instrukcje to tzw. microcopy. Odpowiedzialność za ich stworzenie coraz częściej przechodzi ze ścisłych umysłów programistów na kreatywne klawiatury copywriterów....
Czytaj dalej...
• microcopy • copywriting sprzedażowy • copywriting
Z tekstami w językach obcych mierzy się każdy, kto chce wyprowadzić swoją działalność poza granice kraju. Dla wielu oczywistym rozwiązaniem jest skorzystanie z popularnych automatycznych translatorów, co pozornie pozwala zredukować koszty. Dlaczego nie powinno się powierzać im treści, które mogą zaważyć na sukcesie marki?
...
Czytaj dalej...
• google translate • native speakerzy • SEO
Rozpoczęcie współpracy z agencją, świadczącą usługi kreatywne i copywriterskie to dla wielu firm nowość i duży krok w rozwoju przedsiębiorstwa. Zlecenie pewnych działań, mimo że idą za nimi duże korzyści, nie jest łatwe i daje poczucie utraty kontroli nad jakąś częścią działalności Waszej marki....
Czytaj dalej...
• copywriting • strategia contentowa • e-commerce
Zero waste to nie tylko jeden z przodujących lifestylowych trendów na świecie. Recykling jest bardzo mocno obecny w świecie content marketingu. Czym jest i dlaczego warto go wdrożyć w strategii komunikacji?
...
Czytaj dalej...
• recykling treści • blog • content marketing